Toch niet gelukt hoor

hallo meiden,

Sinds vanochtend zijn mijn boobs gevoelig en heb ik lichte ongipijn. Dat heb ik normaal nooit (de lichte ongipijn zo vroeg)! En mijn boobs zijn meestal veel eerder pijnlijk. Misschien doet mijn maansteen toch zijn werk hahaha. Zou wat zijn he? Eerste cyclus dat ik het vanaf dag 1 draag en dan hele andere gevoelens deze maand, gek he?

Zo wordt het wel erg spannend, zeg. Ik moet geduld hebben tot minimaal woensdag, pffff hou hou ik dat vol? En ik had me nog zo voorgenomen er niet mee bezig te zijn deze maand..... Nu ik vrij ben geweest vandaag denk ik aan niets anders. Maarja nog ff wachten.

Duimen jullie voor me?

Veel liefs Claudy

Hoi Claudy,
Ik zal voor je duimen.
Kun je wat meer vertellen over de maansteen.
Wat doet dit, waar koop je dit, hoe duur is het, hoe draag je het en evt andere dingen die nuttig zijn om te weten.
Groetjes van Caroline

Hoi Caroline,

heb het een en ander over dewerking van de maansteen voor je opgezocht:

Algemeen:
hormonaal evenwicht, stimulering van de pijnappelklier, bij problemen met de schildklier, om de weerstand te vergroten, voor een betere spijsvertering, voor een lymfatische reiniging.

Gynaecologie:
ter bevordering van de vruchtbaarheid, bij problemen met de menstruatie of overgang. Hulp tijdens de zwangerschap en de bevalling, in het kraambed en tijdens de hele postnatale periode. Maansteen opleggen is gunstig voor de bevruchting. Wanneer u een kind wilt, versterkt u deze wens door altijd een hangertje in Maansteen te dragen. Tegen problemen tijdens de overgang draagt u de Maansteen op het lichaam.

Mentaal:
stimulering van de openheid, fantasie en intuïtie.

Geestelijk en spiritueel:
stimulering van helderziendheid en helderziende dromen, gevoelsdiepten, de nodige openheid en aanvaarding.

De steen moet als je ongi wordt weer opgeladen worden dit kan door hem s'nachts in het maanlicht te leggen. Of je laad hem op tijdens elke volle maan en dat is ook goed. Als je er een koopt moet je hem voor je hem omdoet eerst reinigen (wat ook een manier is om op te laden). Dit doe je om de energie van anderen die de steen aangeraakt hebben uit de steen te halen: leg hem 10 minuten in een bakje met stromend water (bijv. onder de kraan).

Je kunt hem het beste kopen in van die new-age winkeltjes ( die ook boeddha beeldjes verkopen ed). Neem een steen die je aanspreekt en hang hem om je ketting. Je kunt hem ook in je bh dragen of aan de binnenkant van je onderbroek spelden. Wel op de blote huid dragen trouwens.
Kortom doe het alleen als je je er goed bij voelt.

De mijne koste 6,95 of zoiets.

Veel succes ermee!

Veel liefs Claudy

Terug
Bovenaan