Toch niet mis........

Hallo allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. We zijn gisteren naar de gynaecoloog geweest, en jawel hoor: IK BEN NOG STEEDS ZWANGER!!!!!! (zie ook topic weer mis....)Inmiddels zelfs al tien weken. Hartslag gehoord, kindje bewoog, verloopt voorspoedig volgens de gynaecoloo.

We zijn helemaal van slag af. Als je denkt vijf weken geleden een MK gehad te hebben, al de onderzoeken voor chromosomen en stollingsafwijkingen etc (stollingsafwijkingen uitslag was overigens al terug, daar waren geen bijzonderheden gevonden) al in gang gezet te zijn, en dan blijkt dat je al bijna aan de twaalfweken grens zit, zonder dat je het weet! Niet te geloven.

Er kunnen twee dingen gebeurd zijn: of ik heb een innestelingsbloeding gehad of er waren twee vruchtjes. Hoe dan ook, de gynaecoloog kon zich wel voor het hoofd slaan dat ze geen echo gemaakt heeft vijf weken geleden. Was een goede leerschool voor haar zei ze.

Voor alle andere meiden met een bloeding tijdens de zwangerschap: vraag altijd een echo!!! Het kan dus altijd nog goed zijn.

Bedankt voor jullie reacties. Die hebben me toch zover gekregen om te bellen en een afspraak te maken.

Groetjes,
Janneke

He Janneke, GEFELICITEERD MEID!!!!!!
Super voor jullie dat het toch goed zit, het is jullie zo gegund! En dan al meteen de "gevarenperiode" bijna voorbij. Geweldig! Zo zie je maar weer, het kan ook gewoon goed gaan.
Nou meid, geniet er maar lekker van! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend dan? Zal april zijn toch? Zit je nog een aantal weekjes voor ons (17 mei 2008) hihi

Cool, zulk nieuws is goed om te lezen zo 's ochtends!

liefs,
Dionne

Janneke

Geweldig nieuws meid van harte kun je eindelijk nu van je zwangerschap genieten. Soms blijft het moeilijk om te achterhalen waar nou die bloeding vandaan kwam. Maar als je dan zo'n duidelijke echo ziet met een mooi spartelende kindje dat zit het wel goed.
Geniet ervan meid.

Sharine

Terug
Bovenaan