Toch niet ongi??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn naam is nootje en ben pas op dit forum gekomen ( zie 35+)
Ik vind het nu wel vreemd worden. Ben nu 20 dgn overtijd. vorige week nog negatief getest. Ben al 3 jaar van de pil af en heb normaal gesproken een regelmatige cyclus. Nou dacht ik echt dat ik gister ongi moest worden en heb dan ook zeer matig bloedverlies gehad ven een paar uurtjes. Nu heb ik alleen nog maar doorzichtige afscheiding.
Wie weet wat dit zou kunnen betekenen en wie heeft hier ook ervaring mee (gehad)?

Groetjes, Nootje.

hallo nootje,

ik herken dit. Ik ben 33 en al jaren van de pil af. En in 2004 bevallen van een zoon. Intussen 11 dagen overtijd en zwangerschap symptomen.. 3x getest negetief.

Ik ben altijd op tijd met mijnongi en nu niet net nu we de clyclus in kaart wouden brengen voor een 2de kind.

Ik hoop nog steeds toch zwanger te zijn want mijn 1ste kind was een verassing waar ik pas de 7de week achterkwam zwanger te zijn. Ik heb mijn hoop dus gevestigd op a.s. woensdag en anders maar een afspraak met de HA maken voor een bloetest.

Misschien moet je dit ook doen. Anders ben je elke keer teleurgesteld.

Liefs Nathalie

ps laat weten hoe het afloopt

Hoi Nathalie,

Bedankt voor je reactie!
Ben toch niet de enige met  dit voorval.
Dus jij zit ook spannend af te wachten. Het ligt niet aan ons joh het ligt gewoon aan die testen  Die werken gewoon niet! hi hi......
Ik heb er nog 1 liggen thuis en die ga ik zondag opmaken.
Wat voor zwangerschapsymptomen heb jij?
Zelf heb ik hooguit wat gespannen borsten en moeheid kan zo nu en dan de kop op steken. (das niet veel he?)

Ben reuze benieuwd naar jou volgende test!
Heel veel succes en hopende op een positief resultaat!

groetjesnootje.

Hallo nootje,

Ik heb inderdaad ook last van gevoelige borsten. trekken in mijn onderbuik, niet in slaap kunnen komen terwijl je je doodmoe voelt en af en toe last van misslijkheid s'ochtendsen bij het eten koken en rijden in mijn auto (de lagere afstanden).
Verder vindt mij man dat ik stemmingswisseling heb, maar die had ik zelf nog niet zo ervaren.

Hel veel succes voor moregn met de test Ik zal voor je duimen. En laat even weten of het gelukt is.

groet nathalie

Terug
Bovenaan