toch niet van de kinderarts af...

ik dacht van de kinderarts af te zijn maar helaas.....

ons kleine meisje kreeg woensdag avond-donderdagavond en vrijdagavond een flesje hypo allergeen...om 23 uur maar de dag erna spuugde ze de gehel dag om de 5 seconden alles onder... werd er echt knetter van en tot kokhalzend toe...
nu hadden we haar zaterdag en zondag als eten perzik kwarkje geven van nestle die ze al mag... en 2 nachten een krijsend kindje gehad echt de volledige nacht... eerste nacht wist ik echt niet waardoor het kwam en toen ineens dacht ik... kwark is volledige melk....

kinderarts vandaag gebeld en met hem overlegd...grote kans dat ze koemelkallergie heeft... nu moeten we haar 4 dagen gewoon om 23 uur de fles geven hypoallergene melk... en dan kijken of het spugen blijft.. blijft het spugen dan moeten we nutramigen gaan halen en dat geven en kijken hoe ze daarop reageert.... reageert ze daar wel goed op is dat dus idd koemelk .... en dat zou meer verklaren... dat ze dus zoveel spuugt op de bv en dat ze zo weinig groeit(nu met 5,5 maand is ze 6,3 kilo en ze komt van 3860 af..)

ben zooo benieuwd hoop het absoluut niet maar dit krijsen 2 nachten mensen dacht echt dat ik gek werd kreeg haar dus met niks stil...... en ik ben total loss nu en sta op partuswacht.. hopelijk blijven de baby;s nog even zitten tot ik bijgeslapen ben hahaha

liefs Danielle mama van Amy (30-03-2010)

Jeetje meid wat vervelend zeg!!!
Nou hopelijk komen jullie er snel achter wat het precies is. Koeiemelkallergie is niet fijn, maar jah dan weet je tenminste wel wat er aan de hand is.
Heel veel sterkte en succes

Liefs marielle Quinn zondag 6 maand

Ow bah, das klote!
Mijn neefje (nu 8) heeft ook koemelkallergie gehad.
Die deed wel wat jij beschreef: onbedaarlijk brullen, echt brullen. niet te troosten.
Heeft 3 maanden geduurd, en toen is hij overgestapt op Pepti van Nutrilon. Werd toen volledig betaald door de zorgverzekeraar.
Nu is hij dus 8 en is over z'n koemelkallergie heen.
Heeft hij ook last van eczeem??

Amy heet nog geen last van eczeem maar zei krijgt 1 flesje per dag en de rest borstvoeding en op die kwark kreeg ze zover we zagen geen uitslag maar ze zat onder de rode vlekken van het krijsen pffff echt zoooo sneu

ik kreeg haar idd ook niet getroost...

idd mochten we moeten overgaan op de nutramigen dan krijgen we het idd vergoed

oh herken helemaal wat je zegt, erg is dat he. het zo brullen en dat ze ontroostbaar zijn, Hier Koemelkallergie en krijgt als voeding Nutramigen. Moet wel erg opletten met hapjes en wijzigingen. (dan is het gelijk krijsen) Maar ons heeft de Nutramigen al wat rust gegeven. Nog steeds is het veel brullen hoor, maar veel minder dan eerst!

Hai, hier ook een baby met allergieen. Joost mag geen koemelk, soja en ei. Dus dat moet ik uit mijn voeding weglaten. het is schrikbarend in hoeveel producten melk ei of soja zit. Maar ik heb het voor mijn mannetje over. Hij reageerde ook heel heftig op banaan, voor onze huisarts reden om ons per direct door te verwijzen naar de kinderarts (ik liep al bij een dietist). Ik ben zelf anafylacisch, dus er is een grote kans aanwezig dat Joost dat ook heeft. Ik mag nu geen bijvoeding meer geven totdat we meer weten.

Terug
Bovenaan