Toch niet zwanger he?

A

Anoniem

Guest
Ik voel me de laatste tijd zo raar; moe, duizelig en als ik de stopweek van de pil heb misselijk en licht in mijn hoofd. Sommige mensen zeggen dat ik aan aan het komen ben.... Ik weet het niet.
Ben vandaag naar de huisarts gegaan en moet nu bloed gaan laten prikken. Zezei dat ik als ik ongesteld was geworden (ook al is het met de pil) dat ik niet zwanger kan zijn. Tja we wachten maar even af.
groetjes Ylona

Hoi hoi,

Zat net een ander topic te lezen waar iemand anders zich ook afvroeg of ze misschien zwanger is.

Mocht je nog niet zo ver zijn, dan hoop ik voor je dat het loos alarm is! Ik duim voor je.

Carina

O, ooow, ik hoop echt voor je dat het niet zo is!

Succes en sterkte!

Oh oh spannend.....!!!!
Succes ermee! (kan even niet goed uit je berichtje lezen of je het wel of niet zou willen??)

Trouwens, leuke naam, Zoe!!! Was ook 1 van onze favorieten!

hoi,

Ik was dus diegene van het andere topic...gelukkig bij mij loos alarm. Niet om je bang te maken maar ik vind ht vrij gedurfd van je huisarts om te zeggen dat je niet zwanger kunt zijn. k ken verschillende verhalen van vrouwen die de pil slikten en ongesteld werden en toch zwangr bleken te zijn. Dat si juist het gemene van de pil.
Misschien toch voor de zekerheid een testje kopen..dan hoef je er niet meer aan te denken.
Bij www.l10.nl heb je er al 3 voor 4 euro! Zien er een beetje primitief uit, maar werken via het zelfde systeem als de duurdere (tja ik ben expert inmiddels)
Elke

Ik ben ook nog 2x ongesteld geweest toen ik zwanger was, dus dat zegt helemaal niks! Ik zou dus ook even voor de zekerheid een testje kopen, dan weet je het pas zeker.

Groetjes,
Natasja

Terug
Bovenaan