toch niet zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal ik heb vanmorgen een test gedaan en wat blijkt alweer niet zwanger maar zie er nu echt tegen op ik wil nog niet zwanger zijn altijd hebben ik en mijn vriend pech met alles maar ik vind het echt niet meer leuk ik ben ook nog niet ongi dus dat snap ik niet ik ben helemaal uit mijn wereld ik weet niet meer wat ik moet doen meiden HELP

Hé kop op joh!
Dat het nu niet direct lukt hoeft toch helemaal niets te zeggen.

Natuurlijk is het nu kut en mag je daar best van balen maar je moet de moed niet opgeven hoor!

Sterkte en gewoon lekker verder klussen!

Gr. Bieb.

Hoi Lorraine,

Begrijp ik goed uit jouw verhaal dat je helemaal niet zwanger wilt worden?

Als dat zo is hoop ik dat je snel weer je menstr. krijgt!

Groetjes
en sterkte

Lorraine,

Zoals Bieb zegt, niet opgeven hoor!
Iedereen begrijpt je gevoel op het moment, maar zet je teleurstelling even in de koelkast. Voor iedereen is het echt een keertje raak!!!

No tears, keep on smiling!

Roos

Maar wil je nou wel of niet zwanger zijn. Beetje warrig stukje...

Groetjes

Als ik jou was zou ik eerst maar eens nadenken of jullie nu wel of geen kindje willen.
Eerst ben je hier mensen op stang aan het jagen met opmerkingen als: ik ben al vanaf maart bezig en nog steeds niet zwanger en nog meer van die kwetsende opmerkingen.
En nu dit.

wel of niet zwanger willen worden???????????????????????????? Hier kon ik toch ook eventjes niet aan uit hoor. Ik hoop dat je snel je regels krijgt al je niet zwanger wil worden.

Terug
Bovenaan