Toch niet zwanger :-(

A

Anoniem

Guest
Vanochtend inwendige echo gehad naar aanleiding van bloedingen gedurende een paar dagen 2 weken geleden en vorige week maar er is helemaal niets te zien. Baarmoeder is schoon, geen tekenen van zwangerschap. Dus miskraam geweest.

Zwangerschapstest geeft echter nog steeds positief aan. Daarom ook inwendig onderzoek gehad. Kleine troost dat er geen tekenen van buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn, dus gelukkig hoeft er ook niets  weggehaald te worden. Volgens gynaecoloog kan zwangerschapshormoon nog best enkele weken in je lichaam aanwezig blijven, dus testen kunnen nog paar weken positief aangeven ook al is er een MK geweest.

Moet nu volgende week weer met HA bellen over hoe deze week verlopen is. En direct contact opnemen mochten er nog bloedingen of buikpijn komen. Contact met gynaecoloog opnemen als ik  over 4 weken nog niet ongi ben.

Helaas, deze keer mocht het dus niet zo zijn. Volgende keer hopelijk beter......

Ach jee .. Moest zowat een traantje laten vallen toen ik dit las!
Wat erg!

Ik hoop het beste voor je!

Wat een teleurstelling moet dat voor je zijn!!
Heel veel sterkte!

Groetjes,  Line

Hai dion,

das kl#te zeg!! Ik wens je veel sterkte. Ik zit momenteel zelf ook thuis ivm miskraam. 5 maanden geleden ook mk gehad, maar die was kort en krachtig. Nu stopte gister na 3 dagen vloeien, het bloeden. Maar vanmiddag begon het weer te borrelen in mijn onderbuik en verlies ik weer kleine beetjes bloed. Ergens hoop ik dat het er nog zit, maar zal ijdele hoop zijn, en als het er nog zit, word de noodzaak tot curetage steeds groter. Woe 13 dec naar de gyn. dat zal meer duidelijkheid geven, maar duurt me allemaal toch al veel te lang. Dit is mijn 3e mk al en ik ben inmiddels radeloos. Heb nog geen kindjes en na zoveel mk's word ik steeds angstiger.

Ik hoop dat jij je verlies een plaatsje kunt geven.
Sterte
xxx Annette

Hoi Anette,

Bedankt voor je reactie. Voor mij was het de 1e mk. Maar idd niet leuk. Erg vervelend om te horen dat je al meerder mk gehad hebt. Ik zal voor je duimen dat het nu idd wel nog goed zit. Het kan wel . Veel suc6 ermee en hoop dat je gyn positief nieuws heeft de 14e.

groetjes,
Dion

hallo meiden,
wat een verhalen hebben jullie zeg,   moet erg moeilijk zijn!!

wilde je toch even een hart onder de riem steken... Ik heb 1 dochtertje en in zwangerschap dacht ik miskraam te hebben... ziek gemeld van werk en  verdrietig thuis gezeten.... bloeden duurde inmiddels al een week en toen belde verloskundige me (die wist van miskraam) ze wilde even nazorg verlenen , weten hoe het nu met me ging en of ik wel weer aan het werk wilde (en ik kende haar van mijn werk als kraamverzorgster)
Ik vertelde dat ik nogsteeds bloed verloor en moest ook voor echt naar ziekenhuis an test doen. test was positief, maar kon ook postief zijn na miskraam vertelde ze ook.
dag erna inwendige echo... en toch nog in verwachting!!!! en 3 weken verder dan verwacht!!! (was ongesteld geworden dacht ik in 1e maand, was dus ook bloeding)  

misschien  was ik zwanger van 2ling en ben 1 kindje verloren.. heb in 3e maand nog paar dagen bloedingen gehad en daarna niet meer!!! of ik was zo iemand die nu eenmaal bleodingen had.. zonder duidelijke reden..

dus ik hoop voor je dat jij ook alleen bloedingen hebt en nog wel zwanger bent..
onbezorgd zwanger ben je dan niet.. maar ach.. dan liever bezorgd zwanger dan helemaal niet, toch!!!!

groetjes missC, net jammer genoeg weer ongesteld geworden...

Terug
Bovenaan