toch niet zwanger

hallo meiden

hier een raar verhaal feb een miskraam gehad en vorige week positief getest en vandaag ongi dat is raar he en ook heel veel kwaaltjes nou ik snap het niet hoor maar we gaan er weer voor nieuwe ronde nieuwe kansen.

groetjes geluk 1

Hoi Geluk1,

Ik wil je niet onnodig weer onrustig maken hoor maar als je positief getest hebt, moet er toch iets aan de hand zijn daarbinnen (of er is wel iets geweest).
Kan het niet zo zijn dat het lijkt op ongesteldheid maar dat het iets anders is?

Toen ik net zwanger was, heb ik ook diverse bloedingen gehad maar bleef toch zwanger.... dus.......

Ik zou anders toch even langs gaan bij de huisarts of even de verloskundige bellen.

Succes,

Groetjes,
Maike

Hoi Geluk 1,

dat is ook raar zeg.. en je weet zeker dat het een ongesteldheid is?? ( zal natuurlijk wel, misschien domme vraag van mij).

Ik zou ook even de verloskundige bellen, zeker omdat je vorige maand nog een miskraam hebt gehad!

Nou sterkte,

Laat je wat horen als je iets weet.

Liefs,

Suus.

Hoi! Balen hoor. Ja het schijnt dat dat HCG hormoon nog best lang in je lichaam kan zitten na een mk. Misschien dat dat het was...? Maar zoals de anderen al zeiden, bel de vk of huisarts even, die hebben er meer verstand van.  Maar heel rot voor je hoor!

Terug
Bovenaan