toch niet

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

gisteravond kreeg ik ineens zo'n buikkrampen alsof ik ongi moest worden want dat heb ik normaal ook en dan ben ik de andere dag s'morgens ongi, dus ik baalde als een stekker. nu voelde ik vanmorgen helemaal niets meer en ben ook niet ongi gelukkig het zegt nog niets maar schrok eigenlijk best wel want als ik uit ga van vorige maand dan heb ik cyclus van 25 dgn en dan zou ik vandaag ongi moeten worden maar ik ga er vanuit dat ik weer normaal 28 dgn. heb en dan wordt ik maandag (hoop ik niet) ongi. toch snap ik niks van die ongipijn. Zeg hebben jullie er ook moeite mee om als je iemand kent die zwanger is om die dan niet van alles te vragen?

Liefs jessica

Hallo Jessica,

Ik ken het probleem. Ik moet de 22e ongi worden. Ik had gisteren ook ineens hele erge ongi krampen, vanmorgen weer en nu niets.... Toch ben ik heel bang dat het wel door gaat breken.IK heb dit keer GEEN gevoelige borsten, dat had ik ale maanden hiervoor wel (zit in ronde 6) Hopelijk is dit een goed teken.

Je vraag of het moeilijk is om niks te vragen aan iemand die zwanger is: Tsja, dat ken ik. Ook ik moet me inhouden, maar niemand weet dat ik bezig ben en het valt heel snel op als je erover begint. Ik vroeg het laatst aan mijn moeder, hoe lang zij er vroeger over had gedaan om zwanger te worden. Ze zei meteen: Wil je zwanger worden dan? Heb natuurlijk neeeeeh gezegd!

Ik hoop voor je dat je NIET ongi word in de buurt van maandag. Laat je me het weten?
Hoe lang ben jij bezig eigenlijk?

Liefs Yvette

Hai Jessica,

Bij mij op werk is een collega van mij die ook bezig is en dat weten we van elkaar.
Hoe we daar achter zijn gekomen is een lang verhaal maar ik vind het heerlijk dat ik nu toch met iemand kan praten erover.
We hebben elkaar gezworen om er verder met niemand over te hebben.
Gelukkig kennen we elkaars vriendinnen of familie ook niet dus dat is wel lekker maar ik vind het wel heel leuk dat je ook live met iemand erover kan hebben.
Verder vind ik het heel moeilijk om verder nix te zeggen tegen mensen.
Wij hebben namelijk al een kinderwagen gekocht (2e hands) omdat we hem toevallig op martktplaats tegen kwamen en het de wagen was die wij wilde en hij was erg goedkoop.
Dat is dan ook zoiets waar je heel blij van wordt en met niemand kan delen.
Moeilijk he?maar toch ook heerlijk zo'n geheim van z'n 2tjes.

Liefs sil

Terug
Bovenaan