Toch niet...

Hey allemaal,
Waar ik een tijdje terug zo sterk het gevoel had dat ik een september mama zou worden.. is die kans nu dus verkeken.. want het is vandaag 1 oktober! Ik heb me goed vergist in mijn gevoel! Al is het misschien toch iets wat je meer hoopt, dat het eerder komt..

Morgen ben ik officieel uitgerekend en ik mag dus eigenlijk nog niet echt klagen... Maar ik hoop toch dat ik niet al te ver over tijd ga lopen! Ben het nu al erg zat, want het rommelt al twee weken behoorlijk en dan ga je er extra op zitten wachten.

Afgelopen maandag bij de vk een inwendig onderzoek gehad en toen bleek dat de baarmoederhals al een heel eind verstreken is, dus dat is al positief.. Maandag moet ik weer voor controle.. stiekem hoop ik natuurlijk dat het dan niet meer nodig is, maar ga er maar gewoon vanuit dat ik er dan nog zit.

Ik wil graag jullie bedanken dat ik al die tijd wel hier gezellig heb mee mogen kletsen en zal dat ook nog gewoon blijven doen :))

Liefs rosan

Helaas wordt ik ook geen september mama. Ben nu wel 6 dagen overtijd. Zo afspraak bij vk dus ik hoop dat ik niet lang meer hoef te lopen. Stiekem hop ik dat ze nu wel kan strippen.

Hoi Rosan,

Ik ben ook een oktober mama, maar had ook het sterke gevoel dat de kleine in september zou komen, omdat mijn zoontje ook eerder geboren is. Maar wat valt het dan tegen he als het langer duurt. Ik ben nu precies 39 weken. Mijn buik lijkt wel op de grootte van een skippybal, dus ben het ook echt zat. Gisteren ben ik bij de verloskundige geweest en zij heeft het gevoel dat het niet langer dan een week meer zal duren. Nou ik hoop dat ze gelijk heeft.

Ik hoop voor jou dat het ook niet lang meer gaat duren.

Groeten mamaChan

Hi Rosan,

Ik natuurlijk ook! Ik was de 29e uitgerekend, maar zit er ook nog gezellig. Ik word dus ook een oktober mama. Gisteravond hebben mijn man en ik maar bedacht dat wij oktober een handigere maand vinden dan september, hahaha.... je moet er toch een positieve draai aan geven!

Hopelijk zet het snel door bij je, zou fijn zijn. En voor alle andere wachtenden natuurlijk hetzelfde (incl. mezelf!)!

Liefs
Blossom

Oktober is idd ook een mooie maand..

Ook ik word een oktobermama..
Nu al 6 dagen overtijd.. maar gister wel mn slijmprop verloren dus hopen dat de kleine er snel achteraan komt..:D

Nog even en dan hebben we onze wondertjes in onze armen!!
en tot die tijd gezellig bij de september mama's blijven kletsen..:D
Succes nog even..

Liefs Mariska..

Terug
Bovenaan