Toch niet!

A

Anoniem

Guest
Afgelopen woensdag een test gedaan, was drie dagen over tijd en die gaf een hele lichte roze streep aan. Ik twijfelde dus vanmorgen weer een test gedaan en die was negatief, jammer! En sinds een kwartier ongesteld. Ik vond de test van woensdag al vreemd omdat ik niks verwachtte, de afgelopen 2 maand waren een beetje stressig.
Op naar de volgende ronde!

Succes iedereen!

heb je dezelfde soort test gebruikt en wanneer heb je getest smorgens of smiddags
want dat de eerste test wel een lichtstreepje laat zien is wel vreemd

Het waren allebei dezelfde soort testen en allebei met ochtendurine, ik vind het ook raar.
Ik had mezelf gelukkig nog niet te blij gemaakt met het idee dat het wel eens echt raak kon zijn.

Goh wat vervelend. Ik had laatste keer ook (na een half uur pas) een heel licht treepje. Maar was al helemaal door het dolle heen. Helaas miskraam....

Koop nu trouwens alleen maar testen met tekst. Wordt anders helemaal gek van dat getuur naar dat witte veldje.
Ben al 3 jaar bezig, dus al zat getest!!

Succes verder!!

das balen zeg!!
mijn test van zaterdag ook negatief maar nog steeds niets ong....van mij mag t komen kunnen we ronde 4 ingaan!

snap er niets meer van

groetjes

ik ben net ong geworden!ff traantje gelaten maar nu weer op naar de volgende ronde...

Balen zeg!

succes in de volgende ronde.. Liefs Lisette

ach volgende ronde beter!
alleen mijn cyclus snap ik niet meer maand overgeslagen toen 31 dgn nu 36 dgn....
geen idee meer wat ik kan verwachten!!

groetjes petra

Terug
Bovenaan