Toch niet!!

A

Anoniem

Guest
Toch ben ik vandaag echt ongesteld. Was al te verwachten. Voelde me helemaal niet zwanger. Heb ook mijn maandelijks puistje gekregen wat ik altijd krijg als ik ga ongesteld geworden.
In ieder geval nu kan ik wwer op schema komen. dit is mijn eerste echte menstruatie na de miskraam/curettage.
Ga ook 3 september voor 3 weken op vakantie. Denk dat dit maar goed is. Kan ik misschien dit allemaal een beetje vergeten. Ik denk dat ik ook dat ik te veel mee bezig bent. De tussen tijd gaat dan te langzaam. Ik moet gewoon verder met mijn leven. moet gewoon denken dat misschien zit het er niet in voor ons. En als het wel gebeurt dat Jippie en al shet niet gebeurt dan zijn we met z' tween. dit is geen straf. Hebt een hele lieve man, goede leven. Een toch stiekem 2 kindjes al. De hond en kat. Voor mij zijn hun mijn kinderen.

Ik wens nog de meiden die nog op hun NOD zitten te wachten sucess!! Zal voor jullie duimen!!!

Ik ga een een beetje terug trekken van hier en hoop ik over een maand of twee in een van de mamaclubs terecht te kunnen.

Sucess alemaal!!

Liefs,
Brittany

He meis, wat jammer. Je blijft toch altijd een beetje hopen. Ga strakjes lekker genieten van jullie vakantie en wie weet...

Liefs

Balen meid!!! Gelukkig denk je positief. Je hebt je vakantie voor de boeg, lekker klussen op vakantie, en wie weet. Ik ga ook voor jou duimen!

He... had graag ander nieuws van je gehoord!

Geniet lekker van je vakantie, wie weet doet het wonderen!

Liefs Daisy

sterkte meid, weet hoe verdrietig je kan zijn!
probeer lekker te genieten van je vakantie straks! en hoop straks samen met je in een mama-club te zitten!
liefs

Wat zal je gebaald hebben! Wel knap dat je het even van je af gaat proberen te zetten, dat lukt hier nog niet echt! Ben heel erg bezig met zwanger worden, eigenlijk te...

Hopelijk kan je lekker uitrusten op vakantie en alles een beetje naast je neerleggen.

Fijne vakantie en wie weet tot snel bij een mamaclub!

Liefs Sabien

Terug
Bovenaan