toch nog brullen om fles...

Mijn zoontje is dus nu 7 maanden, ik heb al een paar keer eerder een berichtje geplaatst, maar het lijkt wel of ik steeds meer vragen krijg naar mate hij ouder wordt.....
Ik vind dat hij goed eet; fruithap, liga, brood behalve een groentehap, dat ziet hij nog niet zitten.
Maar ondanks dat hij rond 13.00 bijna een hele boterham op heeft, brult hij rond 15.00 om zijn fles, echt hónger!! Hij zit nog op 4 flessen dus het lukt me nog echt niet om naar 3 flessen te gaan. Wie herkent dit??
X Bloem

Hoi Bloem,

Krijgt je zoontje tussen de middag alleen een boterham of geef je er ook melk bij? Misschien heeft hij 's middags dan genoeg aan diksap met een rijstewafeltje of wat fruit?

Groetjes,
Marianne

Hij krijgt om 11.00 een fles 210cc+7 schepjes en om 12.30/13.00 een boterham met een paar slokjes diksap. Hij neemt een paar slokjes, is er niet zo wilt van...

Mijn zoontje was en is ook niet zo gek van diksap.
Ik gaf hem 's ochtends rond 8 uur altijd een fles melk. Dan rond 10.00/10.30 uur fruit en dan om 12.30 uur een boterham en melk.  Rond 16.00 uur diksap met een koekje (dan vervang je dus de melkfles van 16.00 uur) en om 17.00 uur warm eten. 19.30 uur laatste fles.
Mijn zoontje heeft er 's middags eigenlijk nooit een probleem van gemaakt dat hij geen melk meer kreeg. Daar heb ik me wel erg over verbaasd, want die melk vult natuurlijk wel en die diksap en een rijstewafeltje zijn niet zo voedend lijkt me.
Ik weet niet of je zoontje bijvoorbeeld al twee boterhammen zou mogen.

Tja, geen idee voor jouw zoontje dus eigenlijk... Misschien heeft iemand anders nog een idee?

Terug
Bovenaan