Toch nog een 3D-echo!

Ging maandag met mama en schoonmama voor pretechootje omdat de dames nogal bij mij uit de buurt wonen. Na paar minuten begon mevrouw met 3D-beelden en dat had ik niet afgesproken. Mmm, maar inmiddels was ik zo enthousiast dat ik besloot mijn mond maar te houden. Het was een beetje zeuren, maar uiteindelijk stonden broer en zus er prachtig op en wat blijkt? Zoon lijkt ernstig op papa, dochter op moeders. Heel frappant!

Moet ik overigens niet binnenkort een kraampakket ontvangen?

Wat een verassing zo onverwachts een 3D echo! Fijn dat jullie er zo van genoten hebben en hoe leuk dat je gewoon al wat kon herkennen bij de beebs.

Geniet nog lekker na! Liefs

Leuk, zo'n onverwachte 3D echo!

Alsjouw verzekering hem verstrekt, zal hij eerdaags wel bezorgd worden en anders even een telefoontje. Niet iedere verzekeraar verstrekt het kraampakket. Kan zijn dat je het zelf aan moet schaffen.

Wow wat gaaf en hoe frappant! Leuk!
Kraampakket heb ik voor gebeld, ik heb delta lloyd. Krijg m in de 7e maand dus kan m komende weken verwachten (ben nu 27 weken).

Gaaf hoor en leuk dat ze zo sprekend lijken. Kraampakket heb ik ook nog niet. Maar bij onze verzekering moet j hem wel aanvragen. Als je dat niet doet dan krijg je hem ook niet. Ze moeten wel weten dat je zwanger bent. Maar je krijgt hem inderdaad vanaf maand 7,de ene verzekering is sneller dan de ander.

wat leuk meis! toch nog een 3d echo. grappig dat ze zo sprekend lijken! kraampakket heb ik inmiddels binnen, je zou hem volgens mij in maand 7 moeten krijgen mits je hem optijd hebt aangevraagd, anders ff informeren bij je verzekering

xxx

Terug
Bovenaan