toch nog een beetje hoop

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

we hebben een vermoeden waarom de zaadproductie afgelopen dinsdag erg slecht was zo slecht dat er geen inseminatie heeft plaatsgevonden. mijn man is gisteren verkouden geworden hij heeft keelpijn en hoofdpijn. nou heb ik net op internet zitten lezen en daar staat dus op dat en verkoudheid of de griep al invloed heeft op de zaadproductie. dus nou heb ik toch nog een beetje hoop voor als we in januari nog een poging gaan doen.

gr. linda

Hoi Linda,

Met name koorts heeft erg veel invloed. Als mijn man koorts zou krijgen moesten we meteen het ziekenhuis bellen. Het kan heel goed zijn dat je man koorts heeft gehad zonder dat ie het doorhad en tja dan is het gedaan met de legers! Het kan dus inderdaad heel goed zo zijn dat het de volgende keer prima is! Moed houden dus!

lfs ing

hoi hoi,

ik heb idd ook vaker gehoord dat koorts funest is.
nou maar hopen dat januari jullie geluksmaand wordt.
ga voor je duimen.

groetjes

Hoi Linda,

Ik hoop het zo voor jullie.
Koorts is idd een killer voor onze "kleine vriendjes".
Hopelijk vinden jullie in Januari weer nieuwe moed om  verder te gaan.  Ik gun jullie ook heel erg een 2de kindje.

Kruimel

Wat is het toch fijn om te weten dat je niet de enige bent met dit probleem. Ik wil jullie heel hartelijk danken voor de lieve berichtjes en ik hoop ook voor jullie dat jullie gauw zwanger mogen worden.

prettig weekend

veel liefs linda

Hoi Linda,

mijn vriend had bij de eerste IUI  een  mindere score. 5 miljoen en dat is bij het LUMC echt het minimum. Maar hij was net daarvoor op wintersport geweest met vrienden (je kent het wel: heeeeeeeel veel drank) en daarna goed de griep gehad. Bij poging 2 had hij een score van 50 miljoen (!).
Zo zie je: het kan echt ontzettend verschillen!!! Hoop houden hoor!

Lfs, Kippie.

Terug
Bovenaan