Toch nog een beetje positief.

Hey meiden,

Helaas ben ik niet zwanger na de 2e ICSI poging maar we hebben wel 4 eskimootjes in de vriezer. Ondanks dat we heel verdrietig zijn dat de poging niet is gelukt zijn we toch blij dat onze kansen nog niet zijn verkeken. We gaan er weer voor!

Zijn er ook meiden die aan een Cryo behandeling gaan beginnen?

De meiden die nu nog in de wachtweken zitten..hééél veel succes!!!

Mo

hoi hoi

ik ben niet met icsi bezig en zit ook niet op het wachtbankje helaas

maar wil je wel heel veel succes en geluk wensen voor jullie

cryo behandeling

liefs moekje

Lieve Mo,
Ik heb bewondering voor je over je positieve houding.
Ik weet wel elk lichtpuntje is er nog een, en de wonderen
zijn de wereld nog niet uit. We moeten er blijven in geloven
ander kunnen we er beter mee op houden.
We leven met jullie mee, groetjes Miranda

Hoi Mo,
Wat jammer dat het mislukt is, maar wat mooi dat je nog eskimootjes hebt. Hoeveel delig zijn deze embryo,s? Ik  ben hier erg benieuwt naar, dus zou het fijn   vinden dat je dit nog even laat weten. Wij hebben onze 4de ICSI behandeling gehad, helaas is ook deze behandeling mislukt. Nu hebben we een aantal weken geleden een erg vervelend gesprek gehad bij onze gyn. Hij vertelde ons doodleuk dat het geen zin had om doortegaan. Verschrikkelijk he? We hebben besloten wel door te gaan, maar even op adem te komen. Nu ben ik erg benieuwt naar andere verhalen. Vandaar zou ik het erg fijn vinden dat je nog even reageert op mijn vraag.
Ik hoop voor je dat het lukt deze keer.
Heel veel succes.
groetjes wilma

Hé Wilma,

Goed van je dat het er niet bij laat zitten. Waar gaan jullie nu heen voor de bahandeling, gaan jullie naar Belgie? Ik heb er bewondering voor.

Op je vraag hoeveel cellig de eskimootjes zijn kan ik je geen antwoord geven. Ik weet het niet..De embryo die was teruggeplaatst was 7 cellig. We krijgen het vast nog wel te horen, dan laat ik het je alsnog weten.

Hou ons op de hoogte hoe het bij jullie verloopt.

Daaaaaggg

Mo

Hoi Mo,
bedankt dat je nog even iets van je hebt laten lezen.
Ik wil je even heeeeeeeeeeeeel veel succes wensen met je overige behandelingen en ik hoop met heel mijn hart dat het jullie gaat lukken. En weet je...........de aanhouder wint.
Liefs wilma

Hoi Mo

Jammer dat je icsi poging mislukt is. Wel fijn dat je nog cryo's hebt. Ik wens je heel veel succes met de 4 eskimootjes. Ik hoop dat je er veel meer geluk mee hebt (bij mij kwamen ze toen niet goed uit de ontdooi fase)
Ik zal heel hard voor je duimen, dat er een mooi klein kindje uit gaat komen.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan