Toch nog een Decemberkindje geworden:)

Ik was eigenlijk 16 januari uitgerekend alles verliep zoals het hoorde tot Dinsdag avond... Toen braken plotseling me vliezen...me verloskundige gebeld en die is gelijk gekomen en die bevestigde dat mijn vliezen gebroken waren.. dus hup snel in de auto en naar het ziekenhuis na een nacht en een dag in t ziekenhuis gelegen te hebben mocht ik Woensdag avond weer na huis... Was ik erg blij mee... s nachts nergens last van gehad Donderdag middag ook niet doen tot 15:30 kreeg toen krampen en ze werden alleen maar pijnelijker en om 16:30 Ziekenhuis gebeld en moest direct komen. enmaal in t ziekenhuis en allemaal controlles gehad te hebben bleek ik om 18:00 uur al 3 cm ontsluiting te hebben... Ik had hevige rugweeen dus kreeg om 20:30 een ruggeprik... en om 22:18 was onze mooie zoon Frencis geboren! hij weegt 2275 gr en is 48 cm te groot.. hij doet alles super ondanks dat hij 6 weken te vroeg geboren is!

nou iedereen die nog moet bevallen heeeeel veel succes met de laatste loodjes en iedereen die al papa en mama zijn geworden GEFELICITEERD!!!! en geniet ervan!!

Liefs

Hey Gerbrielle,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Frencis. Wat zul je even geschrokken zijn, toen ineens je vliezen braken...en twee dagen later de weeën kwamen...
Heftig!
Gelukkig dat alles zo goed is gegaan en dat het met jullie mannetje zo goed gaat.
Welkom dan bij de decembermama's :).
Meesten van ons wachten nog met smart op de kleintjes...ik dus ook...ben pas de 21e uitgerekend, maar kan nauwelijks meer wachten...ben zoo benieuwd!!

Heel veel geluk gewenst en geniet van deze bijzondere periode!

Groetjes Brigitte

Gefeliciteerd! Wat zal dat spannend voor jullie geweest zijn zeg. Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Geniet er van!
Mooie naam trouwens; hoor je niet vaak!

Iedereen bedankt voor de leuke berichtjes:)

ja we waren enorm geschrokken vooral toen de weeen begonnen!

Dankjewel nee klopt die naam hoor je inderdaad niet vaak hihi...

Nou iedereen heeeel veel succes alvast!!!

Terug
Bovenaan