Ik was eigenlijk 16 januari uitgerekend alles verliep zoals het hoorde tot Dinsdag avond... Toen braken plotseling me vliezen...me verloskundige gebeld en die is gelijk gekomen en die bevestigde dat mijn vliezen gebroken waren.. dus hup snel in de auto en naar het ziekenhuis na een nacht en een dag in t ziekenhuis gelegen te hebben mocht ik Woensdag avond weer na huis... Was ik erg blij mee... s nachts nergens last van gehad Donderdag middag ook niet doen tot 15:30 kreeg toen krampen en ze werden alleen maar pijnelijker en om 16:30 Ziekenhuis gebeld en moest direct komen. enmaal in t ziekenhuis en allemaal controlles gehad te hebben bleek ik om 18:00 uur al 3 cm ontsluiting te hebben... Ik had hevige rugweeen dus kreeg om 20:30 een ruggeprik... en om 22:18 was onze mooie zoon Frencis geboren! hij weegt 2275 gr en is 48 cm te groot.. hij doet alles super ondanks dat hij 6 weken te vroeg geboren is!
nou iedereen die nog moet bevallen heeeeel veel succes met de laatste loodjes en iedereen die al papa en mama zijn geworden GEFELICITEERD!!!! en geniet ervan!!
Liefs
nou iedereen die nog moet bevallen heeeeel veel succes met de laatste loodjes en iedereen die al papa en mama zijn geworden GEFELICITEERD!!!! en geniet ervan!!
Liefs