A
Anoniem
Guest
hallo allemaal.
ik ben wendy 24 jaar en gelukkig getrouwd
ik heb twee heerlijk gezonde kereltjes 1 van 2 en half en 1 van 11 maand oud.
ik dacht altijd dat ik twee kinderen wou maar nu begint het me weer te kriebelen.
het lijkt me zo heerlijk om alles nog een keertje mee te mogen maken.
ik twijfel alleen nog zo erg over de timing.
ik heb erg veel moeite gehad met het feit dat de oudste nog zo klein was toen de tweede werd geboren.
ik ben bang dat dat weer zal gebeuren als ik zo vroeg weer zwanger ben.
aan de andere kant lijkt het me heerlijk als ze alle drie dicht bij elkaar zitten kwa leeftijd.
mijn man wil ook nog een derde maar ik weet niet of we nu nog even moeten wachten of dat we er gewoon voor gaan
ik ben benieuwd of er hier iemand is die ook zo in twee strijd is met zn gevoelens en mij misschien een beetje raad kan geven
hoop gauw iet te horen
groetjes wendy
ik heb nu nog een spiraaltje maar voel me daar niet zo gelukkig mee
ik zit er dus sirieus over na te denken om het spiraaltje te laten weg halen.
ik ben wendy 24 jaar en gelukkig getrouwd
ik heb twee heerlijk gezonde kereltjes 1 van 2 en half en 1 van 11 maand oud.
ik dacht altijd dat ik twee kinderen wou maar nu begint het me weer te kriebelen.
het lijkt me zo heerlijk om alles nog een keertje mee te mogen maken.
ik twijfel alleen nog zo erg over de timing.
ik heb erg veel moeite gehad met het feit dat de oudste nog zo klein was toen de tweede werd geboren.
ik ben bang dat dat weer zal gebeuren als ik zo vroeg weer zwanger ben.
aan de andere kant lijkt het me heerlijk als ze alle drie dicht bij elkaar zitten kwa leeftijd.
mijn man wil ook nog een derde maar ik weet niet of we nu nog even moeten wachten of dat we er gewoon voor gaan
ik ben benieuwd of er hier iemand is die ook zo in twee strijd is met zn gevoelens en mij misschien een beetje raad kan geven
hoop gauw iet te horen
groetjes wendy
ik heb nu nog een spiraaltje maar voel me daar niet zo gelukkig mee
ik zit er dus sirieus over na te denken om het spiraaltje te laten weg halen.