Toch nog een keer naar de gyn of eerst nog ff afwachten???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nou ik ben er nu wel een beetje ongerust over. Ik ben 17 september voor het eerst weer ongi geworden en daarna drie keer om de week. Toen kwam er een cyclus van 31 dagen en toen weer een keer om de week. Ik heb nu mijn laatste menstruatie gehad op 23 november en ben nu 10 dagen overtijd en drie negatieve testen verder. Ik wordt hier steeds verdrietiger van ik zou zo graag zwanger willen zijn en ook met mijn vriendinnen willen kletsen over zwanger zijn en advies vragen over ditjes en datjes maar helaas wil het voor ons dus nog niet zo snel. Ik ben drie jaar aan de prikpil geweest en heb vorig jaar februari voor het laatst de prik gehad. Nu weet ik inmiddels dat het nog lang kan sluimeren maar op een gegeven moment zou je toch moeten denken dat er iets van regelmaat in komt?
Ik ben al een keer bij de gyn geweest toen ik nog geen bloeding had gehad en deze vertelde dat het nog wel even kon duren voordat alles weer op gang kwam. Een week nadat ik bij hem weg kwam werd ik voor het eerst ongi.
Nu denk ik van moet ik weer bellen en een inwendige echo laten doen zodat ik de bevestiging kan krijgen dat er iets wel of niket goed is of moet ik nog een paar maand afwachten??

Nou een heel verhaal maar moest het even kwijt.

Groetjes Russell

Hoi Rusell,
Is het misschien niet verstandig eerst eens naar de huisarts te gaan en daar je ongerustheid uit te spreken. Misschien kan die dmv een bloedtest of lichamelijk onderzoek je iets meer duidelijkheid geven.
Succes ermee, ik snap dat je ermee zit!
Groetjes, Irene

Hoi Irene,

Ja dat kan ik misschien ook eerst doen. Als die mij idd ook gerust kan stellen door onderzoek te doen dan is de stap iets minder groot. Bedankt in ieder geval.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan