Toch nog een keertje extra naar het ziekenhuis...

Nou, straks weer naar het ziekenhuis voor CTG.... Sinds vanmorgen voel ik de kleine weer amper dus willen ze graag dat ik extra kom ! Wat een onzekerheid allemaal zeg.. zit eigenlijk continu in de stress.. voel ik hem wel, voel ik hem niet.. Heel irritant.. Ga ook gewoon aan mezelf twijfelen.
Gister was de kleine toch wel een stuk sterker aanwezig en vandaag maar sumier...

Nou ja hebben we weer wat te doen zullen we maar zeggen ;) we gaan gewoon weer gezellig naar het ziekenhuis...
Moet nu meteen echt naar de afdeling verloskunde, dus dan zie ik de kamers ook meteen ;) ben benieuwd.

Fijne avond iedereen !

Het was gelukkig weer prima !! pff het is nu al een dwars kind (lijkt op zijn moeder vrees ik).
de hele dag was hij niet thuis.. en ik krijg die banden om in het ziekenhuis en hoppa... hij laat van zich horen !!!!!!!!
De vk zei nog dat ik rustig moest liggen met mijn handen op mijn buik om te voelen....... heb ik meerdere keren gedaan vandaag en hij gaf geen kick.... en ik ben daar en het is meteeen raak.. nou ja gelukkig maar ! :) alleen voel ik me zelf zo stom dat ik toch extra naar het ziekenhuis ben gegaan.. voel ik me zo'n aansteller enzo...

nou ja ik kan in ieder geval met een gerust hart slapen ;) nu relaxen !

pfff soms mag deze meid wel wat rustiger aan doen
dat is weer de omgekeerde variant
net als haar grote zus is ze behoorlijk adhd
zo gauw als ik ga liggen meldt ze zich
als ik erom vraag weigert ze
lijkt wel alsof ze weer goed heeft liggen draaien, nachts zit ze rechts en dan ineens voel ik haar links en dan weer recht, en dat is ingedaald

mijn oudste is net zo beweeglijk als ze in de buik was dus dat wil wat beloven voor deze dame

maar tijdens de voorweeen die bij mij al gelijks om de 5 min komt voelde ik mijn oudste ook niet meer hoor, was gewoon geen tijd voor. dus ctg alles gehad en medische indicatie toen.
achteraf is met haar alles goed gegaan, ondanks dat ik haar geeneens kon voelen. Tijdens de ruggeprik zat er ook kabeltjes aan haar en dat was fijn, kon ik zien dat zij het goed had.

Liever keer te vaak gebeld dan te weinig! We zijn zover gekomen en er kan nog zoveel gebeuren.

Als ik alleen al het nieuws lees laatst met dat 10jarig jochie onder het ijs en die 2 gezinnen hier in almelo. De man is zijn vrouw en 3 kinderen kwijt! die andere auto was ook iedereen dood. brrr ben er met al die hormonen toch wel gevoeliger voor hoor.
dan maar wat minder nieuws kijken hihihi

slaap lekker
groetjes sabine

Heey, wat een eigenwijsje. Hier nog zo 1. Van de week ook 2x in het ziekenhuis geweest. Meneer gaf ook niet thuis,die banden erop en ja hoor daar was die weer. Ik zat daar toen met hetzelfde gevoel als jij. Wat zullen ze wel niet denken etc. Maar goed toen dacht ik, ik moet hem dragen en niemand anders. En onzeker thuis zitten is ook niks. Dus gewoon lekker bellen als je je zo voelt. Succes;) Liefs

Terug
Bovenaan