toch nog een lichtpuntje in deze donkere dagen.

Lieve meiden,

We hebben toch nog een lichtpuntje in deze donkere dagen.
De urntjes zijn helemaal perfect, ze worde gevuld bij de goudsmid en die kan ze klaar hebben voor de kerst.

en vanmiddag gaan we naar het crematorium om te regelen wanneer het as daar dan heen kan.
we gaan ook nog een urntje uitkiezen voor in huis....

zoiets zal het worden, met een kaarsje en niet al te opzichtig, we laten haar naam en geboortedatum (tevens sterfdag) daarin graveren.

Ik ben nu iets gerustgestelder maar pas helemaal als ik het in huis heb natuurlijk.

Liefs Randy

Hoi Randy,

Wat fijn voor je dat alles toch nog op tijd klaar is! Dit is vast een lichtpuntje in de duisternis. En wat een mooi urntje. Zo is jullie kleine meid toch nog bij jullie.
En hoe gaat het met het vloeien? Heb je daar nog last van of wordt het al minder?

Veel liefs Jessica

Hallo,

het was heel emotioneel bij het crematorium maar we hebben er een goed gevoel over.
21 december mag ik een beetje as ophalen voor de urn-hangertjes, de goudsmid heeft belooft ze voor de kerst af te hebben.

of het urntje wat we hebben uitgekozen dan al klaar is, ligt aan het bedrijf die de urntjes levert.

deze is het geworden

er komen 3 lijstjes bij te staan, 1 rvs met fototje, en 2 barrok zilver/zwart met haar rouwkaartje en voet en handafdrukjes.
op het zilveren randje wordt "Ninthe 18-11-2006" gegrafeerd.

Verder vloei ik nog steeds, heel erg vervelend, maar niks aan te doen, we hopen maar weer dat het de laatste week is.

Liefs randy

hey randy,

heb je niet gesproken vandaag,lag op bed en kan nu dus niet slapen.
fijn dat de hangertje goed waren. ik vind dat jullie een heel mooi urntje hebben uitgezocht. ik hoop dat zoveel de hangertjes als het urntje klaar zijn met kerst.
jullie hebben helaas jullie dochter verloren,maar ik hoop dat jullie ninthe op die manier
toch nog een beetje bij hebben met kerst.

veel liefs angela

das niet handig van je angela, hele dag slapen en dan 's nachts niet kunnen slapen.

ik slaap s nachts ook niet, maar overdag ook niet.
heel vervelend maar als ik in bed lig dan ga ik over alles nadenken en dan wordt het niet met dat slapen.

De urnhangertjes zijn sowieso klaar voor de kerst, die kan ik denk ik zaterdags ophalen, dan moet ik met een smoes naar de juwelier om de kettingen eraan te zetten, dan kan ik jacco verrassen.
dat zwarte urntje hangt er vanaf of die leverancier maandag nog uitlevert, dan is het er dinsdag de 19, dan doe ze de 20ste het as erin en mag het de 21ste mee, maar das dus nog even afwachten.

dat vind ik ook niet zo heel erg, het gaat me echt om de hangertjes dat we die kunnen dragen met de kerst, dat we helemaal compleet zijn.
anders was ze er ook bijgeweest maar dan in mijn buik.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan