Nou... kom net van bij de vk... Ben vandaag 36w6d en dus bezig met de laatste voorbereidingen voor de thuisbevalling. Maar die voorbereidingen mag ik voorlopig even staken. Ben nl. doorverwezen naar de gyn omdat de baby nog steeds niet is ingedaald. Dat is bij een eerste kind op deze termijn blijkbaar toch niet zo'n positief teken... Moet dus woensdag naar de gyn, alweer voor een extra echo en een bekkenmeting. Zoonlief is immers erg groot (dat wisten we al) en het zou dus wel eens kunnen dat hij niet indaalt omdat het gewoon niet past... Vk raadde me aan om me toch maar voor te bereiden op een een keizersnede... Kwestie van "voorbereid te zijn op het ergst".
Vind het wel allemaal even slikken momenteel. Verder is alles dik ok met mezelf en de baby, maar als je heel de zwangerschap zo bezig bent met een thuisbevalling is dit toch wel effe een nare boodschap :-/
Vind het wel allemaal even slikken momenteel. Verder is alles dik ok met mezelf en de baby, maar als je heel de zwangerschap zo bezig bent met een thuisbevalling is dit toch wel effe een nare boodschap :-/