toch nog een november baby geworden

hallo dames
ik wil jullie eventjes laten weten dat onze dochter is geboren op 30 november ze heet shawna en was 44,5 cm groot en woog 2065 gr. ik had het hellp syndroom en ben daardoor opgenomen in het ziekenhuis ingeleid voor een natuurlijke bevalling maar dat is in een keizersnede uitgelopen omdat we nog maar tien minuten de tijd hadden anders hadden mama en dochter het allebei niet overleefd na anderhalve week ben ik uit het ziekenhuis gekomen en een week en een dag later is onze dochter uit het ziekenhuis gekomen allemaal heel heftig maar er is niks mooiers als mama worden. alleen is het jammer dat ik de keizersnede niet met een ruggenprik kon krijgen en de geboorte zelf dus helemaal niet heb meegemaakt en pas na twee dagen voor mijn dochter kon gaan zorgen ik heb dus heel wat gemist maar dat proberen we nu dubbel en dik in te halen. hoe is het met de andere mama's
groetjes nicole

Hoi,

Jeetje wat heftig allemaal, en inderdaad erg jammer dat je de geboorte niet hebt kunnen meemaken. Wel fijn dat je nu lekker thuis bent, doe rustig aan want je hebt heel wat meegemaakt! Raar lijkt me dat om thuis te zijn en je dochter in het ziekenhuis, geniet nu maar lekker want elke dag is weer anders met zo'n kleine hummel.

Gefeliciteerd!

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met jullie meisje!

O wat een naar verhaal!
Erg heftig!
Gelukkig gaat het met jou en de kleine meid nu allemaal goed en zijn jullie lekker thuis.

Nu Lekker genieten van jullie meisje, ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven.

Liefs Danielle

hallo dames
het was inderdaad allemaal heel heftig maar we hebben het gelukkig overleefd en genieten nu echt met volle teugen van onze kleine meid. ze is zo lief en het mooistej meisje van de hele wereld. tot nu toe gaat het allemaal goed en heb ik alles wel een plekje kunnen geven misschien krijg ik er later nog last van maar nu momenteel kan ik er goed over praten met mensen in mijn omgeving en dat helpt heel goed moet ik zeggen. verder is vandaag het consultatieburo op huisbezoek geweest en blijkt onze dochter nu 2440 gram te wegen toen ze donderdag uit het ziekenhuis kwam woog ze 2265 dus is ze bijna 200gram bijgekomen op een paar dagen tijd. verder was alles goed met haar dus mijn dag kan niet meer stuk
bedankt voor jullie reactie's
liefs nicole ps hoe staat het met de andere mama's of mama's in spe

Terug
Bovenaan