Toch nog een tweede!

Dag allemaal,

Ik ben Cornays, 34 jaar en ik heb al een kleuterdochter van 5,5.

Sinds gisteren weet ik dat ik in verwachting ben van ons tweede kindje en ik kan en durf het nauwelijks te geloven.  Eigenlijk had ik de hoop al een beetje opgegeven dat er ooit nog een tweede kindje zou komen. Nu dus toch...- ik heb gisteren staan huilen van blijdschap. Vanochtend heb ik nog maar een test gedaan om te zien of ik het me niet verbeeld had - maar het is ècht zo!

Ik heb voor vanmiddag  een afspraak bij de huisarts gemaakt, want ik krijg medicijnen voor mijn schildklier (die werkt te traag) en  mijn huisarts heeft al eerder aangegeven dat ik bij een eventuele  zwangerschap  onder controle moet bij een  internist.  

Ik vind het echt doodeng, het is nog zo pril. Het stomme is dat ik eigenlijk geen flauw idee heb hoe pril precies, want ik ben gestopt met het bijhouden van mijn menstruatie e.d. omdat ik daar steeds geobserdeerder door werd.

Hi Cornays,

Gefeliciteerd met de tweede op komst !
Tuurlijk hartstikke spannend maar heb er vertrouwen in !

Ik heb zelf eergisteren positief getest.
Ook ons 2e kindje en ik merk bij mezelf wel dat ik nu veel meer bezig ben met de mogelijkheid dat het ook nog mis kan gaan. Dat had ik de 1e keer helemaal niet !
Die 12 weken grens blijft toch iets magisch !

Toch proberen te genieten!
Groeten Charly.

Dag dames,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Cornays, mooi dat het je toch nog gegund is om een tweede keer zwanger te zijn en inderdaad, het blijft in het begin spannend!

Ik ben ook net zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb al een zoontje van bijna 3.
Gisteren positief getest.

groetjes mamajb

Terug
Bovenaan