Toch nog een vierde??

A

Anoniem

Guest
Ik heb 3 kinderen van 4 2 en van 4 maanden, en dacht echt dat ons gezin compleet was maar wil toch nog graag een vierde! Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, wachten of gewoon stoppen met de pil het is zo moeilijk. Mijn vriend zegt als je het zo graag wilt dan gaan we er gewoon voor. Wat zouden jullie doen?

als je graag een 4e wil dan zou ik er voor gaan wacht wel ff met proberen tot de jongste minstens een jaar is want je lichaam moet ook kunnen bijkomen van een zwangerschap en een bevalling en dat duurt gemiddeld 1 jaar voor je lichaam weer helemaal de oude is.

liefs suus

Als je het echt zo graag wil en je vind dat je lichaam het aan kan dan zou ik zeggen ga ervoor en geniet ervan!
Ik ben zwanger van mijn 3de nu. Mijn zoontje is in september 2 geworden. mijn dochter is bijna 7 maanden en ik ben bijna 12 weken zwanger van nr 3.
Na mijn zoontje heb ik bijna een jaar gewacht en de 2de zwangerschap viel me ontzettend zwaar lichamelijk. Nu ben ik zwanger geworden toen mijn dochter 4 maanden was en ik heb nergens last van!
Kijk naar je eigen situatie en hoe jij je voelt alleen jij kan weten of je er aan toe bent!

suc6

Groetjes
Raya

Hoi hoi
Ik zit ook zo met twijfel wel niet wel niet diep in mijn hart zeg ik jaaaaa maar mijn gevoel zeg ook vaak nee omdat ik nogal een kind hebt wat heel veel aandacht vraagt (adhd) ik heb 3 kids de oudste is 10 en de ander 8 en de jongste net 4 jaar.
Mijn man laat het helemaal aan mij over(makkelijk)hij vind het goed als het zo blijft maar hij vind het ook wel weer leuk zo'n hummeltje erbij...dus ik ook ik twijfel ontzettend al 2 jaar!!
Bij jou zit het allemaal wat dichter op mekaar he?
Is opzich ook wel leuk en druk.
Ik heb een vriendin en die was ook al na 3 mnd al zwanger van de 3e toendertijd en geen problemen hoor...
Laat je het weten hoe je er nu over denk??
Groetjes

Terug
Bovenaan