Toch Nog Een Vraagie

Hoi Dames...

Ik heb eigenlijk toch nog een vraagje...we moesten de 18 de naar het ziekenhuis... maar er is iets tussen gekommen aan de dokter haar kant...dus moeten we nu de 25ste van deze maand.. maar ik vraag me eigenlijk af... en ik weet niet of julllie dat weten....maar messchien ook wel... hier komt ie dan..., alles is goed bij ons... alleen is het ons dus nog niet gelukt om zwanger te worden.. nu moesten we na een half jaar weer terug komen...maar we kunnen niet wachten ik heb gewoon het geduldt niet meer... maar nu is dus mijn vraag.... wat gaan ze dan verder doen...???? als alles goed bij ons is... weet iemand dit of heeft een van jullie dit ook mee gemaakt????

Greetz Brenie

Als alles goed is ga je over een half jaar toch de medische molen in.
Er is dan toch een reden waarom het niet lukt,ze noemen dat onverklaarbaar onvruchtbaar.
Waarschijnlijk zullen ze dan nog enkele onderzoeken doen en zal je uiteindelijk starten met iui.
Ik weet niet of je al een kijkoperatie hebt gehad,want anders zullen ze dat eerst nog gaan doen.

Succes!!

wij zijn na de HSG ook een half jaar "naar huis gestuurd".Na dat half jaar een afspraak gemaakt en toen zijn wij de volgende cyclus al gelijk met IUI gestart. We hebben er nu 3 achter de rug.Bij ons beide was er ook geen reden waarom het niet zou gaan lukken,alles is goed.
Succes,nog een weekje langer wachten dus tot aan de afspraak.
groetjes Fleur

Wie weet zullen ze dat nog eerst doen,want bij kwam er toen pas uit dat ik endometriose had.Alle overige onderzoeken waren bij ons ook goed.

Hoi,

Ik heb allerlei onderzoeken gehad, alles was goed.
Sperma was ook niets mis mee.
Dus heel groot vraagteken waarom zwangerschap uitblijft.
Aanstaande donderdag moest ik eigenlijk weer ongi. worden, ik ga vanochtend naar de wc toe, helemaal mis.
Gisteren de gehele dag wat lichte kramp gehad, kon het niet met ongi. vergelijken, het ging vanochtend ook anders dan normaal.
Iedere maand krijg ik het hartstikke koud en dan weet ik daar gaan we weer. Dat had ik vanochtend dus niet.
Dus ik kan bij de nod lijst over een paar weken weer een maand er bij zetten. We zitten inmiddels op de 9 jaar en 10 maanden.
Wat een rot dag.

Pxdt44@ik lees dat je al zolang bezig bent.Vreselijk.
Maar mag ik vragen waarom jullie nog niet met fertiliteitsbehandelingen zijn gestart??( mischien heb ik niet goed gelezen)wij zijn zelf 4jaar bezig geweest,na jaar proberen naar HA gestapt toen medische molen ingegaan en de onderzoeken gehad.Alles bij ons beide goed,maar uiteindelijk 2de jaar gestart met iui en nadat dit niet aansloeg na 6behandelingen gestart met IVF.
Na 4jaar uiteindelijk zwanger geraakt.

Terug
Bovenaan