Toch nog een vraagje

A

Anoniem

Guest
Blijkt nu toch wel dat er altijd vragen blijven. Wil graag een 2e kindje. Je eisprong is normaal rond de 14e dag, hoe lang blijf je dan vrucht baar, 1 dag of de dagen totdat je weer ongesteld wordt??? En denken jullie dat het tegenwerkt als je er erg veel mee bezig bent, ik moet er steeds aan denken en hoop zo dat ik snel zwanger zal zijn. Alvast bedankt, kus van LOLA.

Hoi Lola,
om even op je vraag te antwoorden: je bent zelfs geen volledige dag vruchtbaar: slects ongeveer 12 uurtjes op de dag dat je een eisprong hebt! Gelukkig houwen de zaadjes van je mannetje zich wat langer overeind en hoef je niet per see om de 10 uur an de klus....
Veel succes ermee hoor
Mies

Hoi hoi,als je op babybrabbel kijkt bij de vruchtbaarheidskalender,dan kan je je vruchtbare dagen uitrekenen.je eisprong duurt niet zo lang een aantal uur,maar je bent zeker wel een paar dagen vruchtbaar hoor!!!2 of drie dagen voor je eispong en 1 dag erna.
en ja er te veel mee bezig houden kan inlvloed hebben zeggen ze,maar ja ik denk zo nu en dan er ook aan hoor want ik wil het ook heeeel erg graag,net zoals iedereen op het forum,

sucses

gr manuela

Terug
Bovenaan