Toch nog even dit hoor.... Ook een lastige....

Ik heb toch nog even een vraagje... Over gillen.... Nog steeds....
Ik dacht een tijdje dat ik het redelijk onder controle had...
Ik had alles al geprobeerd, maar niets hielp, Negeren niet, afleiden niet, noem maar op. Wat wel werkte, hoewel ik er eigenlijk geen voorstander van was, was tot drie tellen (bij elke gil 1) en bij 3 een tik(je) op zijn vingers. Zo hebben we het weten te reduceren tot "grommen" . Nog niet erg charmant, maar beter dan het genante gegil wat hij overal deed....

Maar nu.....is het weer helemaal mis! Ik weet nu niet meer wat ik moet, want die tik is eigenlijk geen optie meer, omdat ik a) dan harder moet slaan blijkbaar, ik ben ook nogal een watje..gelukkig b)ik dan de hele dag loop te slaan, geen goed idee dus.
Begrijp me goed trouwens, ik heb het over een tikje he! Ik sla niet, maar geef een soort van harde aai.... Ik zou het niet eens kunnen...hihi

Dus......Wie heeft er nog een laatste optie? Negeren kan ook even niet, want hij haalt dus in de tussentijd mijn kastjes leeg....

Liefs Annet

Sorrie, ik heb ook nog geen goede tip, maar wel hetzelfde probleem. Soms lukt het me om hem af te leiden door te zeggen: ' luister eens...auto ( bv) en dat zelf op fluistertoon te zeggen.
Als het me echt te dol wordt, zet ik hem ook wel eens even op de gang. Kan hij even uitschreeuwen......
Elize heeft wel een goede tip....gewoon keihard en zielig huilen wanneer haar grote broer schreeuwt, dat helpt.......sje waah, waah, zeg hij dan.

Groetjes Hanneke

gillen heeft Lorenzo ook een tijdje gedaan en dan ook
overal als we in de supermarkt waren wist de slager
achterin al dat we weer binnen waren
ik heb wel eens meegegild dan was hij van verbazing even stil
maar na een poosje hielp dat niet meer
op een gegeven moment liep ik gewoon naar een andere ruimte of zette
Lorenzo in een andere kamer hield hem wel in de gaten hoor
ik heb het verder gewoon genegeerd ook als anderen mij aankeken
haalde ik gewoon mijn schouders
en na een poosje hield hij er gewoon mee op zo van de een op de
andere dag  

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Bedankt meiden!
Ik denk dat we het dan maar gewoon weer moeten uitzitten...helaas
Was net zo blij dat het minder was en nu begint ie gewoon opnieuw...

Nou ja, betere tijden komen! hihi

Liefs Annet

Terug
Bovenaan