toch nog even een vraagje over ovulatietest

Hallo allemaal,
Ik ben nu 4 dagen in de weer met de ovulatie testen.
En volgens mij heb ik mij eisprong zo rond dag 16.
Maar vandaag is het dag 14 en het streepje van de test was nog heel vaag.
Is het zo dat het streepje morgen ineens heel donker kan zijn, of had het dan toch met de dag donkerder moeten worden.
Ik hoop dat iemand het weet

Veel liefs
Brenda

Hallo Brenda,

Ik heb ook ovulatietesten en werk er vanaf het begin mee dus ik durf met zekerheid te zeggen dat het ineens donker kan zijn dit streepje, had dit vorige maand ook eerst heeel licht en de volgende ochtend gaf hij aan dat ik in mijn vruchtbare dagen zat omdat de streep nu echt super donker was, dus je hebt nog alle kans!!

Veel succes met testen!! en met klussen !

Groetjes Chili

hoi ik ben nu vanaf maandag bezig met de ovulatietest,ik heb bijna elke dag nog gehad dat de 2 streepjes heel veel op elkaar lijken[al 6 dagen}zou er dan nog een kansje zijn dat het streepje nog donkerder wordt?of zou ik toch al eisprong gehad hebben?
ik heb wel sinds gister avond af en toe van die zeurende buikpijn en hoofdpijn dus messchien komt ie er toch wel aan maar dat duurt wel lang dan he of niet?
ik had de laatste keer cyclus van 30 dagen,op 18 juni ongesteld geworden.
ik hoop op reactie.
bedankt alvast,
gr mutske

Volgens "mijn" bijsluiter duurt de LH-piek ongeveer 36 uur dus het kan best dat je de ene dag nog niks ziet en de andere dag een heel donker streepje.... Ligt dus maar net aan het tijdstip waarop je meet....

Succes!

Hoi Chili en Juul bedankt voor jullie reactie. Ik hou ook mijn temp bij en volgens mijn temp heb ik ook nog geen eisprong gehad. Maar omdat ik vorige maand volgens mijn temp op dag 16 m'n eisprong gehad zou moeten hebben, had ik echt nou nu moet het streepje wel donker zijn en zeker vanmorgen maar nee (dag 15). Maar gelukkig kan het nog. misschien heb ik m;n ei wel later deze keer. Ik wordt er wel onzeker van. Ben er ook zo mee bezig. Maar ja we houden moet.

En mutske ook veel succes

Veel liefs
Brenda

Terug
Bovenaan