Hoi in mijn vorige bericht gaf ik aan dat het niet zo goed ging. Maar ben daar nog niet zo zeker van. Tis nog een beetje onzeker. Ik heb af en toe wat bruine afscheiding bij het afvegen. hele kleine beetjes. verder geen buikpijn. Ik heb vandaag de verloskundige gevbeld want vanmiddag zat er ook een beetje rood bij (klein drupje maar) Volgens de verloskundige hoeft het helemaal niets te betekenen en is het van het innestelen of van de ontsteking die ik had aan mijn baarmoedermond 2 weken terug. Zolang ik geen erge buikpijn krijg en veel echt rood bloed heb, hoef ik me nog geen zorgen te maken. Ook omdat mijn tetsten elke dag duidelijker worden lijkt het haar geen miskraam (dat is overigens makkelijker gezecht dan gedaan, dat geen zorgen maken) Voel me zo bang en onzeker! Pas met 10 weken geven ze een echo..... das dan wel weer jammer. stel dat het een miskraam is die er niet uit gaat.. (hoe heet dat nog maar) weet ik pas met 10 weken dat ik niet meer zwanger was. Nou als het zo blijft gaan bel ik gewoon weer en hoop ik dat ze me toch eerder een echo willen geven met 6 weken of zo.