Toch nog ff wachten!

He meiden!

Alles goed met iedereen?
Ank, bedankt voor je reactie,heb maar besloten om de test pas aan het einde van de week te doen, ff afwachten heb nog steeds zo'n raar gevoel in me onderbuik, net of ik ongesteld moet worden, maar ik laat het je zeker weten!!
En jij ook veel suc6!!

xxx Lieke
 
SPANNNNNNNNNNNNEND!!!!!
Heel knap dat je nog zo lang wacht met testen. Ik hoop echt dat je niet ongi gaat worden en dat je ongigevoel een 'teken' is van......

Kus, Ank
 
hallo iedereen,
bedankt voor de reactie,dat vindt ik heel fijn.
vndaag heb ik nergens meer last van gehad[geen ongesteldgevoel meer en nauwelijks bruin bloed.]ik heb ook geen zwangerschapsverschijnselen meer alleen nog hoge temp[37.0] maar dat kan messchien ook van de hitte komen en ik ben verbrand door zon,ik ga dus nog nergens vanuit anders zou ik toch wel wat merken[zwangerschapsverschijnselen] maar ik ben juist erg actief[heb vanmiddag in de tuin gewekt en gepoetst]en ik ben erg vrolijk ,of zou dat ook een verschijnsel zijn?ha ha ha,ja ik ben af en toe wat appart dus wie weet ha ha ha.en san ik heb toch nog maar niet een test gedaan ik wacht toch nog tot volgende week maar toch bedant voor je medeleven dat stel ik erg op prijs en van andere natuurlijk ook.
gr mutske
 
Terug
Bovenaan