toch nog foliumzuur blijven slikken??

Hoi Dames,

Ik heb afgelopen vrijdag een termijn echo gehad en ik zou eigenlijk 10 weken en  3 dagen zwanger moeten zijn maar helaas was het hartje met 6 weken en 3 dagen al gestopt met kloppen...
Dus een mk...  het is er nog niet van zelf afgekomen dus wil dinsdag de vk bellen voor een afspraak voor currettage....(want ik heb het levenloze vruchtje inmiddels nog na 5 weken in mijn baarmoeder zitten..)

Ik vraag me eigen nu af of ik nog gewoon moet blijven doorgaan met het slikken van foliumzuur??

Groetjes,
Sasje

Foliumzuur slikken kan in ieder geval geen kwaad volgens mij. Dus stel dat je het gevoel hebt dat je, als alles voorbij is, snel weer voor een volgende zwangerschap wil gaan dan lijkt het mij wel handig en in ieder geval niet schadelijk om foliumzuur te slikken. Je kunt het immers ook rustig maanden slikken als je zwanger wilt worden.
In ieder geval veel sterkte want een mk is niet niks!

he mweiss wat erg voor je.

ik heb voor mijn zoontje kwam 2 mks gehad en erna nog 1.inmiddels ben ik 19 wk zwanger.In november 2006 heb ik mijn laatste mk gehad en zonder ongs te worden was ik in jan weer zwanger.Misschien dus niet zon gek idee om door te gaan met foliumzuur mits je gelijk zwanger wil worden als deze eruiot is.dan weet je zeker dat je kleine alles van foliumzuur meepakt.

Over een curretage ik heb dit na de eerste mk gehad ook nasat met een echo was gebleken dat de kleine was gestopt met groeien.Ik weet niet of je weet hoe het gaat??
Ik moest me om 9 uur melden en om 10 uur wasw ik aande beurt.het is me heel erg m,eegevallen en om 3 uur zat ik in de auto naar huis met mijn vriesnd

Terug
Bovenaan