Toch nog gaan kruipen....

Ik dacht dat Stan het kruipen zou overslaan, omdat hij inmiddels weer een tijdje geleden zijn 1e stapjes los had gezet! Maaaaaaar hij kan sinds afgelopen weekend toch ECHT kruipen.

Ook houdt hij zijn fles of tuitbeker nu vaak zelf vast. Wat hij eerst ook echt niet wilde....

Toch weer een sprongetje gemaakt..... ik val van de ene in de andere verbazing af en toe!

liefs

zo zie je maar weer, ieder kindje doet het op zijn eigen tempo...

maar dat wordt oppassen, want kruipen gaat heel snel!!

Lekker genieten van je mannetje!

Liefs,

T

Hahah echt..... gaat steeds beter idd. Ook kan hij sinds 2 dagen zelf drinken, en ook zelf een koekje eten.

Heeft een giga sprong gemaakt.... en ik maar denken dat hij eindelijk tandjes kreeg..... niet dus....

Ja lopen doet hij af en toe wel, maar durft niet echt goed los te lopen. Het blijft hier ook idd bij 2-5 stapjes alleen, en dan weer gauw ergens aan vast pakken :D

liefs

Hee, wat grappig, Warren kan sinds een week óók zelf uit zijn tuitbeker drinken en met een vorkje eten!

Kruipen doet hij al een maand of 3, en hij vindt dat zo leuk dat hij totaal niet geïnteresseerd is in lopen.
Hij staat wel, maar als hij dan ergens heen wil laat hij zich meteen op handjes en knietjes zakken en gaaaaaaaaan!! Hilarisch!

Ach, komt vanzelf wel, we horen 'm nu tenminste aankomen hahahaha!

X
Evje

Terug
Bovenaan