toch nog gecuretteerd

Hoi meiden,

Zaterdag plaatste ik hier al een berichtje over bloedverlies. Gisterenmiddag had ik dat dus weer: het leek over te zijn en ineens weer een hele plons. Maar dit keer stopte het niet, het was zelfs zo erg dat ik dacht dat ik weer een miskraam had. In het ziekenhuis bleek dat er nog stukjes placenta waren achtergebleven en ik moest meteen blijven om gecuretteerd te worden. Uiteindelijk heeft mijn miskraam dus meer dan vier weken geduurd, terwijl ik dacht de volgende morgen al 'schoon' te zijn!
Over tien dagen moet ik terugkomen voor controle en ik hoop dat we er dan weer voor mogen gaan.

Liefs, el.

He wat vervelend zeg! Denk je het allemaal weer een beetje op een rijtje te hebben, krijg je dit weer!! Of het nog niet genoeg is allemaal. Nou ja, je weet nu in ieder geval wel zeker dat nu alles weg is! En gelukkig dat je gelijk mocht blijven, voor hetzelfde geld gooien ze je nog op een wachtlijst ofzo!

Ik hoop voor jou ook dat je er over tien weer voor mag gaan!! En ik denk dat als je schoon bent er geen enkele reden is om te wachten!!

Ik hoop ook dat je snel weer opknapt! (lichamelijk dan, geestelijk is weer een heel ander verhaal, maar als je het even niet ziet zitten, kom dan naar het forum he??!!)

Liefs

Cath

Hoi El,

Wat een verhaal zeg. Wat zul je geschrokken zijn toen je meteen moest blijven! Wel fijn dat nu alles weer schoon is van binnen. Volgens mij heb je na een curretage veel sneller weer je cyclus op de rit dus dat is wel een positief puntje. Sterkte in ieder geval gewenst!

X F.

Terug
Bovenaan