Toch nog hoop....... :-)

A

Anoniem

Guest
Bloeding alleen gisteren geweest, vandaag weer nergens last van gehad.
Heb vanochtend een echo laten maken en er blijkt toch nog hoop te zijn. Er zit een vruchtzakje ingenesteld en het heeft ook de juiste grootte voor de duur van een eventuele zwangerschap. Het is echter nog te vroeg (5w,4d) om te kunnen zien of er ook iets in het vruchtzakje zit. Baarmoeder met slijmvlies en eierstokken ziet er in ieder geval goed uit, dus daar geen problemen.
Over 2 weken moet ik terug voor een echo. Dan moet het in ieder geval gegroeid zijn, en moeten ze iets in het vruchtzakje zien zitten. Zo niet, is het mis. Kortom: we weten nu dus nog niets, alleen dat het met veel geluk toch nog een zwangerschap zou kunnen zijn. Afwachten dus maar. We houden de spanning er zo wel in.

Morgenvroeg vertrekken we voor een weekendje kamperen  in de Ardennen. FF relaxen en op andere gedachten komen.

Jullie horen over 2 weken dus wel weer hoe ons avontuur verder loopt, of eindigt.

groetjes,
Dion

Nou Dion, dat zou geweldig zijn. Ik hoop zo voor je dat het toch nog allemaal goed is.

Veel plezier in de Ardennen en hou ons op de hoogte.

Liefs, Winnie.

Hoi!

Het blijft toch altijd weer spannend..ik herken je situatie. bij mijn eerste liep ik bij de gyn. en kreeg al vroeg een echo. Ook ik moest een paar weken wachten om te zien of er echt een kindje groeide. Vreselijk, dat wachten.....

Meid, geniet in elk geval van je uitje en ik zal voor je duimen!

Liefs,

Ginger
mama van Thijs
ronde 13 voor ons tweede schatje

Het klinkt in ieder geval erg hoopvol.

Goed dat je even gaat ontspannen.
Geniet er maar lekker van.

Ik zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan met je zwangerschap.

Liefs Mickey

Dat zou goed nieuws zijn Dion!! Maar wel vervelend dat je nu nog 2 weken moet wachten en al die tijd in onzekerheid zit. Ik ga voor je .
Groetjes Tara

Dames, bedankt voor jullie lieve reacties!
Weet zelf niet wat ik ervan moet denken, want het kan nog goed of fout zijn. Maar er is in ieder geval nog hoop. Ben blij dat we zometeen richting Ardennen vertrekken, dan kan ik mijn gedachten tenminste verzetten en gaat de tijdwat sneller. Waren we maar al 2 weken verder   .

Groetjes en tot na het weekend!
Dion

Terug
Bovenaan