toch nog last?????

A

Anoniem

Guest
heb ik een topic geopend waarin ik schreef dat Lorenzo geen
last had van doorkomende tandjes is het nu helemaal mis
hij huilt al vanaf 19.30 hysterisch aan een stuk door hij
is gewoon ontroostbaar en wil allen tegen mij aanliggen
als ik hem even wegleg in de box en me omdraai om bijv.
naar de keuken te lopen raakt hij helemaal overstuur en
klemt zich vast aan de spijltjes
ik heb hem ook al chamodent gegeven maar dat helpt niet echt
normaal als hij even huilt dan laat hem even begaan maar dat
is nu geen optie hij huilt zo hard dat hij zich verslikt in zijn eigen snot
heeft iemand tips
hij heeft verder nergens last van geen koorts o.i.d.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Waarom probeer je niet een paracetemol zetpil? Heb ik bij Lukas ook een keer gedaan. Ik had zo iets: Beter slapen dan de hele nacht huilen en het heeft gewerkt.

Annemieke

P.s. ik ben echt geen voorstander van om de haverklap een paracetemol geven maar af ent oe moet kunnen

Hoi,

Chamodent is een   homeopatisch middel. Kenmerkend is dat je het eerst een tijdje moet gebruiken voor het werkt. Het kan dus best een dag duren voor het gaat werken.
Een bijtring of Dentinox geeft direct verlichting.

Als er bij Julian weer een tandje aan zit te komen heeft hij daar ook vooral savonds last van.

Succes!

Ellen

Moet ie niet gewoon naar bed?

Kian ging bij oma slapen. Eén kick en oma haalde 'm natuurlijk uit bed. (neem ik oma ook niet kwalijk hoor, mag best leuk zijn!)
De dag daarna was hij in bed weer ontroostbaar. Ik dacht dat het kwam omdat ie veel had meegemaakt die twee dagen bij oma (naar de camping, voor het eerst logeren etc). Dus ik hem met alle liefde meerdere keren bij me gepakt.
De dag daarna (avond 3) was pappa alleen thuis, en deed ie het weer. Pappa wist nog van niks dus die heeft 'm ook liefdevol bij zich gehoude ("wat is er met je mannetje?")
Toen de 4e avond begon het al bij het op bed leggen (Wat ie noooit een probleem heeft gevonden). Toen ging er een belletje rinkelen.....hij had het spelletje door!
Even flink laten huilen en na 10 minuutjes weer rechtgelegd. Weer flink laten huilen en toen is ie met een bezweet driftig koppie in slaap gevallen.
Avond nr 5 weer huilen bij het naar bed brengen, toch gewoon weggelopen, na 1 minuut was ie stil.
Vanavond even een brul bij het neerleggen en is toen weer lief gaan slapen. Dus het was inderdaad niks ernstigs, alleen hij moest even zijn grenzen (of eigenlijk onze grenzen) verkennen.

Jeetje wat een verhaal, heeft waarschijnlijk niks met jouw geval te maken, sorry, maar vond het wel leuk om even te vertellen.
Ik kwam erop omdat je zei dat het 19.30 was en dat ie in de box lag. Als Kian rond die tijd nog op is gaat ie ook huilen, en breng ik 'm dus naar bed.

Ik hoop dat er niks aan de hand is.
Liefs Nelleke

Lorenzo gaat om 19.00 naar bed en dat is altijd zo
geweest dus vandaag ook maar na een half is hij begonnen
met huilen en houd maar niet op dus na een poos toch even
meegenomen naar beneden en even later weer op bed gelegd
is normaal geen probleem maar hij blijft huilen en om hem
uren achtereen te laten huilen vind ik ook niet wat aan gezien dit
normaal ook niet gebeurt   't is namelijk geen huilerig ventje
vandaar dat ik niet helemaal begrijp waar het vandaan komt
tja zijn tandjes is het enige dat ik kan bedenken

groetjes bianca mv lorenzo

misschien anders gegeten als anders en het zit hem dwars.
En anders zou ik zn hoofdeinde van zn bedje verhogen door er bv een handdoek onder te leggen. Als je een kleine neer legt en hij heeft last van zn tandjes, schijnt het te gaan kloppen oid.
Bij Yoëll werkte het.

Anders in bed leggen en even bij hem blijven zitten, maar geen contact maken (tja dit hoofdstuk kennen we maar al te goed hier. deze zijn wij nu aan het meemaken)

Succes

Ik zou ook even een zetpilletje proberen. Niet geschoten altijd mis....En zoals Pauline zegt even het hoofdeind van zijn bedje omhoog doen, het hoeven natuurlijk niet zijn tandjes te zijn het kunnen ook zijn oortjes zijn. En dat kan heel veel pijn doen. Heb nl deze week met Milan aan de antibioticum gezeten en nog steeds pufjes voor zijn bronchitis. Is weer een ander verhaal. Maar ik zou zeggen zetpilletje, chamodent en die andere gel en als dat niet helpt morgen huisartsenpost bellen .

Jolanda

Terug
Bovenaan