toch nog nieuws!!!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik heb jullie gemaild, dat de volgende periode er weer aan zat te komen. Afgelopen zaterdag was ik er van overtuigd, dat het weer niet gelukt was. Ik had een baaldag en bereidde me weer voor op een volgende ronde (7).... maar nu..... meestal ging ik op de dag dat ik ongesteld moest worden testen of op de dag erna, alleen deze keer niet. Ik was ervan overtuigd, het kon gewoon weg niet gelukt zijn: geen gevoelige tepels, geen verkleuring, wel een beetje misselijkheid, maar dat kun je je natuurlijk ook zelf voor houden...

Gisteravond belde ik met een vriendinnetje (die 9,5 weken zwanger is) en snauwde haar nog een beetje af, omdat ze vroeg of ik al ongesteld was geworden..... helemaal ten onrechte, want nadat zij ophing ben ik toch maar eens gaan testen en...... POSITIEF! Ik wist niet wat ik las! Mijn mannetje kwam vlak daarna thuis en vroeg gelijk aan me: wat is er? Hij kon iets aan me zien..... ik ben zwanger!
's Avonds mijn vriendinnetje gebeld, ze moest gelijk huilen (ik moest huilen toen zij zwanger was!)...

Lieve meiden, bedankt dat jullie er zijn op dit forum en ik zal zeker nog komen buurten! Heel veel succes en ik hoop dat iedereen snel mag meemaken om ook een positief berichtje te kunnen plaatsen!

Liefs,
Es (5 weken!)

GEFELICITEERD Es,

Hartstikke leuk....al het wachten en klussen wordt dus uiteindelijk wel beloond!!
Geniet ervan!!!

Groetjes Kaa

Hoi,
Wat leuk joh, kan je lekker met je vriendin samen shoppen, ed.
Geniet ervan. doei Tanja

Hi Es,

Gefeliciteerd meid!!!

Ga er goed van genieten he!!

Liefs Flower

geweldig Tanja, ik wil ooook!
haha, wie niet. Ik heb ook helemaal geen symptomen, maar dat zegt dus niet dat het niet raak is.
Wie weet.
Geniet ervan,
Groeten,
ebra

Terug
Bovenaan