toch nog ongesteld

shit ik ben gisteravond toch nog ongesteld geworden mijn nod was afgelopen zondag dus 3 dagen overtijd ik heb nu een cyclus gehad van 33 dagen en hiervoor 2 keer van 30 dagen,ik wil de aankomende ronde toch weer ovulatietesten gaan gebruiken,op welke dag zou ik dan beste kunnen beginnen? afgelopen keer had ik mijn eisprong op dag 18\19 gehad zou ik die dan de volgende keer ook op dag 18\19 moeten krijgen?
en welke ovulatietesten zijn het beste en het duidelijkste?
bedankt voor reacties alvast.
gr mutske

Hallo Mutske,

Allereerst wat balen voor jullie dat je toch nog ongi geworden bent. Ik heb deze maand een ovulatietest van Clearblue gebruikt. Ik ben deze test gaan gebruiken rond dag 13. Na 2 dagen kon ik goed zien dat mijn eisprong er aan kwam. Het streepje was donkerder dan het teststreepje.
Zaterdag is mijn NOD. Afwachten dus.
Meid, zet hem op. Hopelijk is het volgende maand wel raak.

Liefs, Linda

bij een cyclus van 31 dagen moet je volgens de gebruiksaanwijzig op dag 13 beginnen met het gebruik. Als ik jou was zou ik een set van 10 kopen bijvoorbeeld via L10 (heel makkelijk en snel). Kun je heel vroeg beginnen en laat stoppen met testen.

veel succes

maddelon

Hoi Mutske,

Wat jammer dat je toch ongi bent geworden. Ik had afgelopen zondag ook mijn NOD en ben nog niet ongi geworden. Ik doe zaterdag pas een test. Ik hoop en duim voor je dat je dat het de volgende keer wel lukt.
Liefs Joke.

hoi hoi,wat balen zeg,als je 3 dagen over tijd bent hoop je toch,hopelijk de volgende keer raak voor je,over die ovulatietesten kan ik je geen advies geven die gebruik ik namelijk niet veel sucses met de volgende ronde gr manuela

Terug
Bovenaan