Toch nog ongi!

Hallo Dames,

Ben 2 dagen niet op dit forum geweest. Heb gelezen dat ik een aantal damens mag feliciteren. Hierbij alle zwangeren gefeliciteerd!!!! Ik wens jullie een fijne zwangerschap.

Helaas wordt ik toch ongi. Ben het nog niet echt. Geen ongi pijnen, maar wel sinds gisteren wat licht bloedverlies. Het druppelt uit nadat ik een grote boodschap heb gedaan. Het rare gevoel die ik sinds vorige week voelde (drukkend gevoel in mijn onderbuik), heb ik niet meer. Ik voel gewoon niks meer. Het gerommel in mijn onderbuik is gestopt. Verder heb ik geen andere ongi verschijnselen. Vandaag wat dikkig slijmerig donkerrode afscheiding (na inwendig onderzoek omdat ik al eerder een beetje op mijn verband zag).
Echt niet leuk. Had gehoopt dat ik voor me 40ste kon bevallen. Nu heb ik nog een kans daarvoor.
Ik denk dat ik even zwanger was nu blijkelijk niet meer.
Wie heeft dit ook wel gehad en bleek toch zwanger te zijn??

Groetjes,
Bonnie

Hoi Bonnie,

De dag voor dat ik ongi moest krijgen had ik ietsje bloedverlies. Ik dacht dat het ons weer niet gelukt was. Een dag later had ik het gevoel dat ik ziek werd. Weer een dag later had ik een test gedaan en bleek positief te zijn.

Groetjes en suc6
SandraB

Terug
Bovenaan