toch nog september

Hoi allemaal,

Mijn naam is Sam en ben 26, getrouwd en wonen samen met ons zoontje van bijna 17 mnd in Brabant. 3 weken geleden al een echo gehad en toen was uitgerekende datum 30 aug. Gisteren weer een echo gehad, kleintje was  al lekker aan het bewegen  en datum staat nu op 2 sept. Mijn zoontje wordt 3 sept 2 dus lekker dicht bij elkaar. Over 2 wk krijgen wij de 12 wk echo.
Kwaaltjes beginnen al wat af te nemen alleen af en toe nog misselijk.
Hopelijk zijn we allemaal snel de 12 wk door!

Groetjes Sam mama van Jesse 03-09-2007 en 9 wk en 1 dag zwanger

Hoi Sam,

Welkom bij ons septemberclubje.
We zitten dicht bij elkaar want ik ben 4 september uitgerekend van nummer 2. En ik heb een zoontje van 18 maanden!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007 en zwanger van nr. 2

Hoi Sam!

Ik zat eerst ook op het augustusforum, meende 27 augustus uitgerekend te zijn. Maar na de eerste echo is dit bijgesteld naar 3 september. 17 februari heb ik de 12 weken echo, dus misschien wordt het dan wel weer bijgesteld. Grappig dat jouw uitgerekende datum zo dicht bij de verjaardag van je zoontje ligt!

Groetjes RdV1984

Idd grappig maar de kans is natuurlijk wel heel klein dat dit kindje precies op zijn verjaardag wordt geboren, maar het kan natuurlijk wel. Ben wel benieuwd op welke datum ik uitkom als ik de 12 wk echo heb gehad.
Moet zeggen dat ik het nu bij de 2e echt veel sneller vind gaan dan bij de 1e. Scheelt natuurlijk ook dat je er al 1tje rond hebt lopen.

Hallo allemaal,
misschien wordt het bij mij ook 'toch nog september'.
Ik dacht zelf dat ik 28-8 uitgerekend was. Ik bleek hier maar 3 daagjes naast te zitten volgens de echo bij de gynaecoloog (9.2w toen dus) en ben nu de 31ste uitgerekend.
Nu hebben we donderdag 5 februari de eerste afspraak bij de verloskundige en dan weer een echo. Ben dus erg benieuwd welke datum daar uitkomt.
Mijn zoontje was 2 dagen voor mijn moeders verjaardag geboren. 1 Sept. is mijn zusje jarig, het zou leuk zijn als deze kleine de 30ste komt .

Liefs

Terug
Bovenaan