toch nog slecht nieuws

hallo iedereen

na een tijdje op het feb. 2005 forum te hebben gehangen ben ik terug bij af
inderdaad heb gisteren een miskraam gekregen met 7 weken
ja helaas niets aan te doen(wel vervelend)
ik kan na mijn ongi, weer gewoon verder gaan met zwanger proberen te raken, maar dan zal ik hier niet zo veel te vinden zijn, zo af en toe om jullie in de gaten te houden
ik moet dit eerst ff verwerken
verder allemaal succes en dat het maar vlug raak mag zijn en dat alles goed mag gaan
groetjes debra :")
 
Jeetje, wat rot voor je meid! Doe rustig aan en geef je eigen inderdaad even de tijd om dit te verwerken. Ik wens jou en natuurlijk ook je mannetje heel veel sterkte.

Veel liefs Henriette
 
Hoi Debra,


Ik weet wat je nu doormaakt en je hebt echt de goede ingesteldheid, niets aan te doen maar toch verwerken en dan vol goede moed herbeginnen.

Veel sterkte daarmee en als je een luisterend oor nodig hebt, schrijf het van je af hoor!

Succes, x
 
Hoi Debra,
Jammer dat jullie dit ook mee moeten maken. Ik heb helaas ook een miskraam gehad. 14 juni kreeg ik een bloeding. En heb een dag later een inwendige echo gehad. Daar was te zien dat het vruchtje met 6,5 week was gestopt met groeien. 20 juni is het er spontaan uitgekomen. En ik heb het bekeken. Op het moment dat het eruit kwam zou ik 10 weken zijn geweest. Maar ik mocht na de bloedingen gewoon er weer voor gaan om zwanger te raken. Alleen zou ik nu niet weten wanneer ik vruchtbaar ben. Want het kan 6 weken duren voordat je weer ongesteld wordt. Dus klussen we maar wat vaker. Ik wens jullie veel succes en als je vragen hebt vraag je het maar. En ik weet niet of je het al had gezien maar er is ook een forum voor Zwanger worden na een miskraam.
Liefs Eefje
 
Terug
Bovenaan