toch nog snel...

yes yes...

we zijn weer zwanger!!
gisteren een test gedaan en meteen een dikke vette streep!
in dec 07 een miskraam gehad en gelukkig krijgen we nu alweer een nieuwe kans.
hopelijk gaat het deze keer  goed!

xxxx sas

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Ik hoop dat alles goed gaat, bij mij is het de vorige keer ook mis gegaan. Dus zit met dezelfde spanning als jij.

succes

gr.

Hoi Sas,

Ik heb in december ook een miskraam gehad en ook ik ben nu net weer zwanger!!! Ben zo blij!! Alleen ook een beetje bang dat het weer mis gaat. Ik heb met 8 weken (nog 4 weken wachten) een echo bij de gyn. Hopelijk is er nu een kloppend hartje te zien....

Groetjes,

Bella

hoi bella

gefeliciteerd met je zwangerschap!!
ik ben idd ook wel bang, al verschilt het van dag tot dag.
wat mij een beetje geruststeld is dat ik nu wel met vlagen misselijk ben en dat had ik de vorige keer niet!
zijn jullie lang bezig geweest... wij zijn vorig jaar april ('07) begonnen.
lang genoeg geduurd vind ik zelf.
ik heb volgende week vrijdag de eerste echo, weet ook niet precies hoever ik nu ben ivm mijn onregelmatige cyclussen.
geniet van je zwangershap en hopelijk blijft alles goed gaan.

groetjes sas

Hoi Sas,

Wij zijn zo'n anderhalf jaar bezig geweest alvorens ik zwanger raakte eind vorig jaar. Dus je kan wel begrijpen wat voor een domper het was toen het mis ging. Wel ben ik echt blij dat ik toch snel weer zwanger ben geraakt. Ik heb ook andere klachten als vorige keer. 's avonds heb ik een vlaag van misselijkheid die ik bij de eerste niet had. Hopelijk is dat een goed teken . Ik ga volgende week bellen voor een afspraak bij de gyn om een echo te maken. En ik hoop dat ik daarna heerlijk op een mooie roze wolk terecht mag komen .

Laat je even weten wat uit jouw echo komt! Ik zal in ieder geval aan je denken!

Groetjes,

Bella

ja ken het gevoel ook (helaas) wij zijn nu in totaal iets meer dan een anderhalf jaar bezig waarvan het tot 2 keer toe mis is gegaan en nu ben ik dus voor de 3e keer zwanger...

Terug
Bovenaan