Toch nog weeen !?

Wij zijn de gelukkige ouders geworden van Faye op donderdag 21 november. Alhoewel er een keizersnede stond gepland, kon mevrouw zelf ook niet meer wachten en mocht ik ook nog even een paar uur weeen weg puffen!

Gelukkig is de keizersnede naar voren gehaald en was om 12.28 onze dochter van 4015 gr geboren. Ze was niet zo zwaar als ze dachten.

Gelukkig mocht ze na 24 uur van de kinderafdeling af omdat ze haar glucose op peil had. (ik had zwangerschapsdiabetes).

Alles is goed gegaan en we zijn lekker aan het genieten!

Oh nou fijn zeg. Gefeliciteerd! Bizar dat je weeën had haha ze was erg ongeduldig dan. Waren er nog problemen met je placenta die zou in oude keizersnede wond zijn gegroeid toch. Of was dit toch niet het geval.

Ze was ook nit heel erg klein toch. Schijnt beter te zijn bij zwangerschapssuiker...

Nou ja geniet ervan! Je hebt al zoveel gedoe gehad.

Alles was mis kon gaan, is allemaal goed gegaan! Geen verklevingen, ze had alleen in het vruchtwater gepoept! Komt trouwens bijna niet voor dat vrouwen weeen krijgen op de dag van een keizersnede, maar ik kreeg wel een pijnstiller, omdat het gewoonweg lullige pijn is die niet noodzakelijk is omdat ik ook al met de pijn van de ks te maken zou krijgen. Hierdoor was ik minder gespannen!

Kleinere kindjes hebben hun suiker sneller op pijl, dus was wel fijn dat ze niet heel erg groot was. Ze is nog wel flink, maar ze hadden zwaarder gedacht!

Maar ik ga zeker genieten! Het is een prachtig popje!

Gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam en fijn dat alles goed is gegaan.. Wel jammer dat je ook nog weeën bij hebt gehad.. Hopelijk een voorspoedig herstel voor jou en lekker genieten..

Hey!! Gefeliciteerd!
Het is faye geworden...leuk!!

Fijn dat alles goed is gegaan zeg. Het bleef zo stil hier, ik maakte me al zorgen.

Wat lullig idd dat je gewoon weeen kreeg. Haha ze wou er gewoon uit.

Nu lekker gaan genieten van je allerlaatste ;-).

Hoe reageerde je andere kinderen?

Liefs mama3007

Ze zijn heel blij met hun kleine zusje! Ze vragen zich af wanneer we weer gaan zwemmen en wanneer mama weer mee gaat van de glijbaan! haha die denken baby eruit en ze kan alles weer!

Gefeliciteerd!! Wat fijn dat 't al met al meegevallen is! Hebben ze je voor niks bang gemaakt..
Geboorte gewicht is zeker netjes!
Geniet lekker van jullie meisje!
Liefs

Terug
Bovenaan