Toch nog zwanger na 1,5 dag licht bloedverlies?

A

Anoniem

Guest
Maandag positieve test gehad en vervolgens heb ik 1,5 dag licht bloedverlies gehad, het begon met bruinig verlies met af en toe wat donkerrood en lichtrood erdoor heen (bij het afvegen zeg maar)Vandaag is het ineens opgehouden.
Ik weet nu niet of het goed zit met de zwangerschap???
Ik ben pas 5 weken en 1 dag... Hoe kan ik er nu achter komen of het goed zit? Of is het een kwestie van WEER afwachten?

Iemand ervaring?

Ja, ik vrees dat je moet wachten!
Vanaf 7 weken kun je bij een echo zien dat het hartje klopt en weet je zeker dat het leeft.
Ik heb bij 2 zwangerschappen ook bloedverlies gehad. De ene rond 13 weken en de andere rond 6 weken. Bij beide is het goed gegaan en zijn er mooie gezonde kinderen geboren. Ik hoop dat je dat weer wat moed geeft! Het hoeft dus helemaal niet te betekenen dat het fout gaat!
Maar spannend is het zeker!
Maar dat blijft het eigenlijk tot dat het geboren wordt. En dan weer is het spannend. Het is gewoon gebeurd met je zorgeloze leven...
Grapje hoor! Geniet er maar lekker van want het is een geweldige tijd, heel speciaal.
Wij hebben nu 3 kinderen en hopen ook snel weer zwanger te zijn, ik kijk er al weer helemaal naar uit!

Groetjes

Hoi Solanum,

Ik sluit me aan bij de schrijfster hierboven, ik vrees dat het een kwestie is van afwachten. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt maar bloedverlies komt heel vaak voor als je zwanger bent. Als je een vk gaat bellen krijg je waarschijnlijk hetzelfde antwoord. Heel vervelend maar wachten is het enige wat je nu kan doen. Heb je wel al een afspraak gemaakt bij de vk?

Terug
Bovenaan