Toch nog zwanger!!

A

Anoniem

Guest
hallo lieve meiden,

ik had een hele onregelmatige cyclus na mijn miskraam ook tussentijdse bloedingen, maar de laatste 2 cyclussen waren netjes 28 dagen,

toen ik dus overtijd ging, en erachter kwam dat ik zwanger was, kregen wij een vroege echo ivm de eerdere miskraam, toen was er alleen een vruchtzakje te zien van 4w6d,
terwijl ik dacht iets langer te zijn, 8 dagen later mocht ik weer komen,

dacht al dat het weer mis zou zijn, maar nee een mooi kloppend hartje!!! en nu volgens de echo dus ook 6 weekjes zwanger!!
was dus gewoon korter dan ik dacht waarschijnlijk ook met late eisprong te maken,

ben helemaal happy!!

liefs Futuremummy, as september mama

Gelukkig zeg, wat een opluchting!!! gefeliciteerd!!!!

Groetjes Haily

Wauw, super zeg meid! Nogmaals van harte gefeliciteerd.

Wij hadden ongeveer net zoiets.
Op zondag 23 december testte ik positief.
We hadden in die cyclus voor het eerst Clomid gebruikt i.c.m. follikelmeting.
Hiernaast gebruikte ik ook nog ovulatietests en temperatuurde ik.

Ik ging er vanuit dat ik op zondag/ maandag had geovuleerd en toen we gingen voor de 7 weken echo was er een vruchtje te zien van 5,5 mm en de hartslag was nog wat twijfelachtig.
Ik twijfelde er heel erg aan of de termijn wel kon kloppen.
Gezien de ovulatietests niet, maar gezien het temperaturen zou het net kunnen.
Het was een heel spannende week, waarin ik enigzins rekening hield met slecht nieuws.
Maar gelukkig zagen we afgelopen maandag dat onze kleine goed was gegroeid en het hartje klopte nu flink. Super hè! Ik was weer net zo blij als toen ik de test deed op 23 december.
In plaats van 1 september is de uitgerekende datum nu verschoven naar 6 september.
Het maakt me niets uit, ik was al supergelukkig dat het toch goed blijkt te zijn.

Geniet van het goede nieuws!

Liefs, Twinkel3

Hoi, wat een geweldig nieuws voor jullie.
Ik ben blij dat je weer terug bent bij de septembermama's!

Genieten maar...

Groetjes Luimpje

gefeliciteerd!
met je mooie wonder!
geniet ervan
liefs sandra

gefeliciteerd meid!!

Ben erg blij voor jullie! Geniet van jullie mooie wonder!!!

Liefs, mama30

Terug
Bovenaan