Toch nog zwanger.....

Jullie hebben even niks van me gehoord! Vorige week een echo gehad! Ik dacht toen 7 weken te zijn maar volgens de zuster die de echo maakte zou ik niet verder zijn dan 5 weken! Ze zei dat we ons nog niet druk moesten maken omdat ze wel vreemdere dingen had gezien en het zou volgens haar zomaar kunnen dat er over 2 weken hartje te zien zou zijn!

de verloskundige zei dat we beter van het ergste uit konden gaan! Ze vond het verschil van 2 weken erg groot en onwaarschijnlijk! Daar sta je dan, weer een miskraam.....

Vandaag was voor de zekerheid nog een echo gepland om te kijken of het echt zo was. De echo was deze week al gepland omdat we vlolgende week vertrekken naar Thailand voor 3 weken en we wilde graag alles geregeld hebben mocht het fout zijn gegaan.

Maar vandaag is gebleken dat het embryo'tje gegroeid is en dat we 6 weken in verwachting zijn! Volgende week nog een echo om te kijken of het hartje klopt! Wat een raar verhaal, kan het zelf amper geloven....

Wow wat spannend allemaal meid, hoe doe je dat met de volgende echo als je 3 weken naar thailand gaat? Geniet er van! En indd zoals de rest zegt, volgende week vast een kloppend hartje!

We vertekken pas volgende week zaterdag, dus als het gisteren niet goed was werd er voor deze week nog een curettage gepland! Nu dus een echo ipv een curettage!

fijn nieuws, ik heb het met mijn oudste gehad... de "berekende" datum was 14 dagen eerder dan de datum die uiteindelijk via de echo was bepaald. heb op een later moment dan gemiddeld mijn ei-sprong gehad... hij is nu 10 jaar
Bij mijn jongste was het verschil 7 dagen met de "berekende" datum en de datum van de echo.... En bij deze moet ik nog even wachten op de echo...

Terug
Bovenaan