toch........nu met kruidvattest

A

Anoniem

Guest
hoi hoi meiden
ik las toestraks over dat die goedkopere testen niet betrouwbaar zijn.
dus ik net bij de kruidvat een kruidvat test gehaald en meteen gedaan,dus niet met ochtend urine en.........net als met de goedkopere testen ZWANGER
ik weet dus niet ofdat die testen slechter zijn,maar ik werd wel een beetje nerveus
maar goed zelfde resultaat en een duidelijk streepje
groetjes jook

ps. ben benieuwd wie volgt!

Hoi jook!!

Proficiat!!! Veel succes en plezier met je zwangerschap!!!

Greetz Jen

he jook,
sorry dat we je de stuipen op t lijf jagen.ik denk dat t probleem met die goedkope testen alleen zit in het geven van een onterechte negatieve uitslag.ik ken alleen het verhaal van die midstreams dat ze positief gaven bij negatief.of had jij die soms?
gelukkig ben je toch echt zwanger!!ik niet helaas..net ongi geworden.ga nu met ovulatietesten werken omdat ik deze maand helemaal niks van mn eisprong gemerkt heb en ik toch duidelijkheid wil.
groetjes kari

he kari,
nee ik had sensitest
en jammer dat je nu toch ongi bent geworden
ik voelde mijn eisprong ook nooit
succes met de volgende ronde en dan wil ik ook van jou een positieve kruidvattest
groetjes jook

Hoi Jook,

Ik heb dezelfde test als jou denk ik gehad. Ook die set,
gekocht via babbybrabbel geloof ik.
Ik krijg alleen maar negatieve testen, dus ik begon al te
geloven, dat ze helemaal niet werken.
Ik dacht al dat ik misschien beter een ander merk kan kopen.
En als ik daar een test mee doe, dat er dan staat ZWANGER,
maar blijkbaar hoeft dat niet zo te zijn.

Vervelend he, die onzekerheid. Maar ja, jij weet nu in ieder
geval waar je aan toe bent.  Groetjes en genieten he. Soraja, 30, 1e kindje, ronde 6 (nog steeds, ben al een aantal weken overtijd!)

hoii   joke..

GEFELICITEERD!!!!

geniet   er   maar   lekker van!

liefs   maagd.
oja..die   test   van   het kruidvat kan   je   die   dus   al   eerder   gebruiken   om   te   testen????

ik heb ook zwangerschap testen bestelt bij babybrabbel zijn die nie goed dan waaren maar 2 europ jolanda

gefeliciteerd ,

een prettige zwangerschap toegewenst.

nanda1977

Terug
Bovenaan