toch ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hoi Belinda, Pop, Nance en alle anderen!

Ben vanmorgen toch nog ongi geworden... :-((
Een dag te laat, en dat zal waarschijnlijk door mijn griepje komen.

Baal als een stekker, maar merk ook dat ik het "gewoon" begin te vinden om telkens ongesteld te worden. Ik verwacht ook geen zwangerschap meer en kan me dus ook echt niet voorstellen hoe het zal zijn als het dadelijk wel een keer lukt...

Ik begin deze maand met ovulatietesten, wie weet is mijn eisprong toch op een ander moment dan dat ik zelf denk... Hopelijk deze maand meer succes!

Bedankt voor jullie lieve en meelevende reacties!! Ik vind jullie geweldig en ben blij dat ik terecht kan op dit forum! Jullie zijn nl. de enige die weten dat we bezig zijn. ;-)
Jullie kennen me verder wel niet, maar toch zijn jullie een hele steun voor mij!!
THANKZZZZZ!!!!!!!

Nieuwe NOD: 22 december ronde 9

Veel liefs, en jullie allemaal succes met klussen, onderzoeken en dergelijke!

Liefs,

Ginger

Hé Ginger,

balen,balen,balen zeg!!!!
Zwanger willen worden moet iets leuks zijn....maar helaas wordt het op deze manier verre van leuk als je ongi elke keer toch maar weer komt want je zit er natuurlijk helemaal niet op te wachten net als de rest van ons en blijft hopen dat het dan toch eindelijk een keer zal lukken!

Hoop dat je de moed niet opgeeft en positief blijft het zal vast en zeker een keer lukken op wat voor'n manier dan ook...hou ik mezelf ook elke keer maar weer voor!!

Heel veel succes gewenst voor de aankomende maand ik hoop voor je dat 9 je geluksgetal mag worden :)

Groetjes Kaa

He Ginger,

Jammer dat het weer niet is gelukt !!
Nou, op maar weer naar de volgende ronde, hopenlijk met meer succes.

Zelf heb ik mijn NOD op 30 nov. Voel niet veel en hoop ook niet veel. We zien het wel, dan kan het alleen maar mee vallen.

Heb even geleden geprobeerd om te laten weten hoe het bij de gyn was, maar is helaas niet doorgekomen. Heb bijna geen moed meer om elke keer een verhaal te schrijven als het toch niet aan komt. Misschien is het een idee om ons gewonbe e-mailadres te gebruiken. Vindt het wel gezellig....! ( jeannettegrr@hotmail.com)

Maar goed, bij de gyn ging het in ieder geval wel goed. Goed gesprek aardige, rustige man. Gelijk een inwendig onderzoek en echo. Alles goed gelukkig. Nu mag mijn man twee keer sperma in het ziekenhuis brengen. Ik heb inmiddels al bloed moeten laten prikken. En 10 dec moeten we weer terug en komen dan bij een fertiliteits arts. Volgens mij moeten we dan een samenlevingstest doen. En dan 13 jan weer terug bij de gyn. Dan krijgen we pas alle uitslagen.

Als dan nog steeds aales goed is, krijg ik een kijkperatie naar de eierstokken en die spoelen ze dan gelijk door. En geven je dan nog een half jaar de tijd om gewoon zwanger te worden.

Daarna komen pas andere stappen.

Maar we hopen natuurlijk dat het allang voor die tijd is gelukt.

Maar ik ben in ieder geval blij dat we nu goed in de molen zitten en dat geeft wel een rustig gevoel, moet ik zeggen.

Nou, meid, ben je weer op de hoogte.

Ik wens je veel succes de komende tijd, en je hebt gelijk als je ovulatie testen gaat gebruiken, hoor. Heb ik ook gedaan. Geeft wel een goed gevoel dat je het in ieder geval op de juiste tijd doet. Moet wel opletten dat het leuk blijft natuurlijk !!

Liefs Pop

He lieve Ginger,
Wat balen zeg!! Je schreef eerder dat je wel een beetje hoop had. Ik voelde het deze maand ook niet aankomen, ik had ook hoop. En ja hoor... Bij mij kwam de ongesteldheid ook weer twee dagen geleden. Ook ik wordt daar echt niet vrolijk van. Ik ben steeds bang dat ik geen kinderen kan krijgen. Maar ik denk dat we altijd positief moeten blijven. Als je steeds negatief denkt heb je minder kans denk ik. Als je positief blijft denken wordt het ook minder zwaar en beladen. Dus geef niet op meid!!!!!!Komt wel goed. Het lijkt me ook wel confronterend dat je voor de kleuters staat elke dag. Krijg je dan ook meer zin in kindjes???Ik zie ze ineens overal op straat. Ik hoop dat ik snel weer verder kan met mijn studie en dan ook voor de klas groep 1,2 of 3!!Jij was al bij de arts geweest een keer toch?Alles was goed bij je man toch?Hebben ze ook bij jou gekeken?Mijn man en ik willen eigenlijk deze maandag een afspraak maken met de huisarts. Denk je dat dat vroeg is om in ronde 8 al te gaan? Nou meid veel succes en het komt wel goed hoor!!!!!!!
Liefs Rebecca

hoi meid.

Ik weet precies wat je bedoelt en meemaakt, je zei je begin het 'gewoon'te vinden, maar de teleurstelling is er wel altijd. Na elke ronde denk ik als het niet deze ronde raak is weet ik niet hoe ik daar mee om moet gaan, en steeds weer, ik heb een onregelmatige cucles , zeer frustrerend en ben nu anderlhalf jaar bezig. Ik heb ook zo n gevoel van de gedachte om zwanger te zijn dat het zo onwerkelijk lijkt.

Ik hoop dat het snel lukt meid, ik hoop dat het ons snel lukt en een trotse moeder mogen zijn. ga er voor meid!

grtjes
lotgenootje

He Ginger,

Wat jammer zeg. Het zou zo leuk geweest zijn. Maar dat geld natuurlijk voor iedereen. Ik hoop dat je duidelijkheid gaat krijgen met de ovulatietesten. Maar ik zit nu op dag 19 en ik heb nog geen positieve testen gehad.(langste cyclus 31 dagen) Gisteren was het tweede streepje iets donkerder dan de andere dagen. Maar nog niet donker genoeg. En vandaag was die weer wat lichter. Dus ik heb er nog niet echt wat aan gehad tot nu toe. Maar het kan ook zijn dat ik geen eisprong heb deze maand. Ik weet het ook even niet meer. Maar als ik weer ongi word, koop ik ze wel weer. Want het lijkt mij nog steeds erg makkelijk.
Het beste.
Liefs Nance

Lieve Ginger,

O, wat jammer, balen.
Ken het gevoel van niet eens meer verbaasd zijn wel.

Gewoon doorgaan.
En jij bent ook altijd een lieve steun!!!

Martine

Hey meid,

Wat balen dat je ongi bent geworden. Sorry dat ik nu pas reageer maar thuis deed ons internet het niet en op het werk was het ook steeds niet best met het internet, en er kwam natuurlijk altijd weer iemand langs me als ik wou reageren op je ..

Liefs Belinda

Terug
Bovenaan