toch ongi geworden

Hoi, eindelijk na bijna 6 weken ben ik dan vanochtend ongi geworden. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant ben ik ook wel opgelucht. Ik weet nu tenminste waar ik aan toe ben. We kunnen nu weer opnieuw gaan beginnen en ik weet dat alles op gang is gekomen. Ik hoop alleen niet dat de volgende keren ook zo lang duren. Ik ben altijd al onregelmatig ongesteld geweest, dus dat is heel erg vervelend. Maar ja, helaas niets aan te doen. Groetjes Cath

Hoi Lieve Cath,

Ik voel helemaal met je mee!! Zelf ben ik nog niet ongesteld geworden en ik baal er nu een beetje van. Ik zou 1,5 week terug al mijn ongi hebben en ik weet dat het langer duurt na een miskraam maar nu leef je in zo'n onzekerheid. Heb net nog een test gedaan.. helaas negatief. Ik hoop dat ik ook gauw ongesteld word want dan kun je weer " aan de slag" zeg maar. Heel veel succes met klussen. Ik kan me voorstellen dat je aan de ene kant baalt dat je ongesteld bent geworden maar probeer het positief te zien, je lichaam heeft je cyclus weer op gang gezet en je kunt weer gaan klussen!!

Sterkte!

Kus Frederique

Bedankt voor je lieve berichtje!! Ik hoop voor jou ook dat er snel een einde komt aan die onzekerheid. Want dat is echt om gek van te worden. Ik vind het ook gewoon goed zo, dat ik nu ongesteld ben, je weet tenminste wat! En we kunnen er weer tegenaan dan, dan kun je tenminste iets doen! Dat afwachten is vreselijk. Veel sterkte!!
Liefs Cath

Terug
Bovenaan