Toch ongi, stop nu even met forum

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,

Ondanks de vele doorslaggevende voortekens toch ongi geworden. Mijn lichaam was duidelijk even de weg kwijt na mijn mk de vorige cyclus.
Nu schrijf ik met tranen in mijn ogen, de voorlopig laatste reactie op het forum.
Ik ben er namelijk op dit moment gewoon te veel mee bezig. En het lezen en meeleven op dit forum werkt hier even niet aan mee.

Ik ga nu proberen gewoon te genieten van de mooie dingen nu. In  gedachten te veel bezig met de toekomst ipv mijn prachtige zoontje en schat van een man.
HOPEND OP MOOIE DINGEN, HOPEN MOOIE DINGEN ZICH OP   is nu wel heel toepasselijk voor mij.

Dus meiden die ook bezig zijn ik wens jullie allemaal veel positieve testen. En meiden die zwanger zijn. Geniet er met volle teugen van, 9 maanden gaan snel voorbij.

Ik laat wel weer wat van me horen als ik er weer aan toe ben of ook een pos. test heb.

Heel veel liefs,
Jasmijn

hoi Jasmijn,

Het forum is een superplek om alles samen te delen, maar het kan ook te
veel druk op je leggen, doordat je zo met alles bezig bent rond
zwangerworden. heel herkenbaar!

veel sterkte,   ga met een kop thee op de bank, en een leuk blad erbij, of duik met een warmwaterzak lekker vroeg in bed.

verwen jezelf!

groet, mari

Hee Jasmijn, balen voor je dat je lichaam je zo voor de gek heeft gehouden. Het kan raar gaan af en toe hè?

Ook ik had dit vorige maand en had me idd ook voorgenomen minder op het forum te zitten, maar tot op heden is dat nog niet erg gelukt: zit er nog altijd dagelijks!!  Inmiddels zit ik alweer op dag 18 van mijn cyclus dus de spannende nagelbijttijd is alweer aangebroken.

Ik wens je veel succes  en hopelijk ben je heel snel zwanger.

Liefs,

Tammy

Hoi Jasmijn,

Jammer voor ons dat je er niet meer bent (of minder vaak bent). Je hebt gelijk je hebt je zoontje en je man en daar moet je ook lekker je energie in steken. Misschien is het goed om even afstand te nemen. Ik hoop dat je snel positief test en dat je ondertussen kunt genieten van de mensen en dingen die je hebt.

dikke kus
en tot later

talke

Terug
Bovenaan